آنچلوتی پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را رد کرد

به گزارش نامیت، مدیر برنامه های سرمربی سابق بایرن مونیخ ادعا کرد که کارلتو پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا را رد نموده است.

آنچلوتی پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، جووانی برانکینی، مدیر برنامه های کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا برای راهنمایی آتزوری را رد نموده است.

از کارلتو به عنوان محتمل ترین گزینه برای جانشینی جامپیرو ونتورا پس از ناکامی این مرد 69 ساله برای رساندن آتزوری به جام جهانی 2018 روسیه و اخراج وی، یاد می گردد و بعضی رسانه ها از شروع بعضی مذاکرات با سرمربی سابق میلان در یکی دو روز اخیر خبر داده اند که البته به دلیل نامشخص بود آینده فدراسیون فوتبال ایتالیا و سرنوشت رئیس آن کارلو تاوکیو، نتایج مثبتی نداشته است.

اکنون اما برانکینی از رد شدن پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایتالیا توسط کارلتو خبر داده است. او به رادیو دیجی گفت که آنچلوتی پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را قبول ننموده است.

در همین حال بعضی رسانه ها از احتمال بازگشت آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال چلسی به تیم ملی ایتالیا که با آن به یک چهارم نهایی یورو 2016 رسید و نیز روبرتو مانچینی سرمربی زنیت سنت پترزبورگ به عنوان گزینه های جایگزین، در صورت عدم توافق میان فدراسیون فوتبال ایتالیا و کارلتو نام برده می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 761

به "آنچلوتی پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید