احسان پور: همچنان نمی توانیم به دلیل کرونا در باشگاه تمرین کنیم

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، بهنام احسانپور در یک گفتگوی تلویزیونی با اشاره به تغییراتی که در فرایند تمرینی او بعد از شیوع کرونا پیش آمده، گفت: کرونا چند ماه است که زندگی همه ما را تحت تأثیر قرار داده است. از بهمن ماه که اردوی تیم ملی تعطیل شد، بیشتر باشگاه ها هم بسته شدند و نمی توانیم در سالن کشتی تمرین کنیم. به همین دلیل بیشتر کارهای استقامتی، هوازی و تمرین قدرتی انجام می دهیم. امیدوارم زودتر این ویروس از بین برود و ما بتوانیم تمرینات مان را دوباره آغاز کنیم و همه به زندگی عادی برگردیم.

احسان پور: همچنان نمی توانیم به دلیل کرونا در باشگاه تمرین کنیم

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آیا در وزن جدید کشتی خواهد گرفت، توضیح داد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و کسب مدال در آن است. من در جهانی 2019 در وزن 61 کیلوگرم مدالم را گرفتم. درست است دو سه سالی شرایط طوری که باید، نبود و نتوانستم نتیجه ای که دلم خواست را بگیرم، اما درنهایت در قزاقستان نتیجه گرفتم و سال جاری هم سعی می کنم که بتوانم دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم.

این کشتی گیر مازندرانی در خصوص رقبایش در وزن جدید و شرایط وزنی اش گفت: همه داخلی ها کشتی گیران خوبی هستند، هر کسی لایق تر باشد، دوبنده تیم ملی را به دست می آورد. وزنم هم اکنون 68 کیلوگرم هست، فکر می کنم برای 65 کیلوگرم، وزن ایده آلی باشد. کار سخت است، هم جوانان خوبی در این وزن داریم و هم چند کشتی گیر باتجربه داریم. همه باید کوشش کنیم. من با بیشتر کشتی گیران داخلی وزن 65 کیلوگرم تمرین کردم اما مسابقه نه. فکر کنم فقط یک دفعه با پیمان بیابانی کشتی گرفتم.

احسانپور که کشتی را از سال 80 در باشگاه تختی بهشهر شروع نموده، تاکید نمود: پدرم از قهرمانان قدیم شهر بود و این باعث شد به ورزش رو بیاورم. همراه پدرم به سالن می رفتم. در بچگی به کشتی علیرضا دبیر خیلی علاقمند بودم و کشتی هایش را پیگیری می کردم. سعی کردم مثل او کشتی بگیرم اما نتوانستم.

مدعی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی آزاد در خصوص لیگ برتر کشتی گفت: با یک تیم قرارداد بستم و امیدوارم شرایطی فراهم گردد که لیگ به انجام رسد؛ چون تنها منبع درآمد ما، لیگ است. درآمد دیگری در کشتی نداریم. امیدوارم شرایط به نحوی گردد که بدون لطمه خوردن کشتی گیران به لحاظ سلامتی، بتوان با رعایت پروتکل های بهداشتی لیگ را برگزار کرد تا ما هزینه تمرینات را از لیگ کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1053

به "احسان پور: همچنان نمی توانیم به دلیل کرونا در باشگاه تمرین کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان پور: همچنان نمی توانیم به دلیل کرونا در باشگاه تمرین کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید