استقلال نباید در هفته اول امتیاز از دست بدهد

به گزارش نامیت، وحید امیری مهاجم سال های دور استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ملاقات روز شنبه آبی پوشان برابر مس رفسنجان گفت: استقلال از نظر فنی و بازیکنی شرایط خوبی دارد. بازی اول همواره حساسیت ویژه ای دارد و چون تیم ها شناختی از هم ندارند، برابر یکدیگر اندکی دچار مشکل می شوند.

استقلال نباید در هفته اول امتیاز از دست بدهد

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر استقلال می خواهد دچار شرایط سال های گذشته نباشد که در هفته های اول امتیازات زیادی را از دست می داد، وظیفه اش آن است که این بازی را با پیروزی به سرانجام برساند. برد برابر حریفان وظیفه استقلال است و باید چنین اقدامی در هر بازی انجام گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با این شرایط آینده استقلال را روشن می بینید؟ گفت: با توجه به نیمکت باتجربه استقلال و وجود بازیکنان جوان و با انگیزه، به طور حتم آنها می توانند آینده روشنی برای استقلال به وجود بیاورند. بازیکنان باید بدانند که میلیون ها طرفدار چشم انتظار عملکردشان هستند و دلخوشی شان به برد این تیم خواهد بود.

امیری تاکید نمود: به یاد دارم که در سال های گذشته فوتبال بازی می کردیم و در تیم پاس بودیم، وقتی برابر حریفان به پیروزی نمی رسیدیم، حتی با یکدیگر صحبت نمی کردیم. بازیکنان امروزی باید شرایط را درک نموده و تمام تلاششان را برای موفقیت استقلال و شاد کردن طرفداران به کار گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1231

به "استقلال نباید در هفته اول امتیاز از دست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید در هفته اول امتیاز از دست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید