انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا 10 شهریور ادامه دارد

به گزارش نامیت، انتخاب رشته کنکور دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز دوشنبه دهم شهریورماه ادامه دارد.

انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا 10 شهریور ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده اند، از ساعت 22 سوم شهریور ماه شروع و تا ساعت 24 روز دوشنبه 10 شهریور ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نمایند.

داوطلبان ضروری است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان ضروری است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1114

به "انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا 10 شهریور ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد تا 10 شهریور ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید