اوباشان تبر به دست در همدان دستگیر شدند

به گزارش نامیت، ماموران پلیس امنیت همدان دو اوباش موتورسوار را که با ورود به بلوار ارم در همدان باعث وحشت شهروندان شده بودند، دستگیر کردند.

اوباشان تبر به دست در همدان دستگیر شدند

خبرنگاران همدان - حسین بشری گفت: برابر خبر واصله، عصر روز گذشته دو نفر از اوباش با یک دستگاه موتورسیکلت با ورود به بلوار ارم ضمن فحاشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، با دو نفر درگیر و با تبر آیینه دو خودرو را شکسته و موجب وحشت دیگر رانندگان شده و قبل از حضور گشت پلیس از محل متواری شده بودند.

او گفت: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری این اراذل در دستور کار ماموران پلیس امنیت نهاده شد و با انجام اقدامات پلیسی و فنی؛ اوباش تبر به دست در یکی از محلات حاشیه شهر همدان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است بنابراین با افرادی که بخواهند با قدرت نمایی؛ اقدامات خلاف قانون انجام دهند و یا امنیت مردم را سلب نمایند با قاطعیت تمام برخورد خواهدشد.

چند روز پیش هم با اجرای طرح تشدید مبارزه با اراذل و اوباش نیروی انتظامی 76 نفر از اراذل و اوباش استان را دستگیر و 20 قبضه سلاح گرم و 140 قبضه سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط کردند.

غ

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1962

به "اوباشان تبر به دست در همدان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوباشان تبر به دست در همدان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید