بیانی: مدیران باشگاه استقلال از فیلم های هندی هم جلو زده اند!

به گزارش نامیت، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیران این باشگاه گفت گه آنها واقعیت را به مردم نمی گویند و به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.

بیانی: مدیران باشگاه استقلال از فیلم های هندی هم جلو زده اند!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و مسائل باشگاه برای بازگرداندن آندره آ استراماچونی به ایران گفت: شرایط استقلال شبیه جوک و فیلم های هندی شده است. از قدیم می گفتند فیلم های هندی دروغ است، اما مدیران استقلال از فیلم های هندی هم جلو زده اند و مدام به مردم دروغ می گویند! این افراد ورزشی نیستند و از قانون چیزی نمی دانند.

وی اضافه نمود: مگر می گردد باشگاه بزرگی مثل استقلال نه مدیرعامل داشته باشد، نه سرمربی و نه سرپرست؟ چرا مربی را آوردید و کاری نکردید دو مربی ایرانی و جوان در کنار او کار یاد بگیرند تا برای این روزها که سرمربی می رود، بتوانند اداره تیم را برعهده بگیرند؟ آنقدر قراردادهای بد بسته می گردد که نمی توانند کاری نمایند. بدتر از همه پرداخت نشدن پول سرمربی است. سرمربی خارجی و حرفه ای سر ساعت پولش را می خواهد، اما به او خیلی دروغ گفته اند. در خصوص امکانات هم دروغ گفته اند. یک بار گفتند مجموعه انقلاب برای استقلال است، اما تعیین شده که زمین چمن کیفیت بدی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد مدیران این باشگاه گفت: از اعضای هیئت مدیره نه میرشاد ماجدی جواب می دهد نه کامران منزوی. امیرحسین فتحی در این شلوغی ها استعفا کرد که برود. الان چه کسی باید جوابگو باشد؟ هر روز می گویند پول را به حساب استراماچونی واریز نموده ایم، اما پولی پرداخت نشده است. مدیران استقلال این کاره نیستند و نمی دانند فوتبال با کار و کاسبی خیلی فرق دارد!

بیانی با اشاره به دو ملاقات استقلال مقابل پیکان و شاهین شهرداری بوشهر گفت: نیمکت استقلال شرم آور بود، چون نه سرمربی داشت، نه دستیار و نه سرپرست. آقایان، استقلال را به بازی گرفته اند. فلانی را از مدیریت برمی دارند و آن یکی را سرپرست باشگاه می نمایند. استقلال این همه بزرگتر و پیشکسوت دارد، آنها باید بیایند تیم را جمع نمایند. چرا باید فقط مربی دروازه بان ها روی نیمکت باشد؟ پس مربیان رده های امید کجا هستند؟ چرا آنها را روی نیمکت نگذاشتند؟

وی ادامه داد: استقلال تیم محلی نیست که این رفتارها را می نمایند؛ تیمی که قهرمان آسیا شده و 72 سال قدمت دارد. چرا نباید روی نیمکت این تیم سرپرست و سرمربی حضور داشته باشد؟ دَم بازیکنان استقلال گرم که در این شرایط بازی می نمایند و 4 امتیاز از دو بازی گرفته اند. این بازیکنان با غیرت هستند، باور کنید پول آنها را هم نداده اند و از این بعد باب می گردد که هر کسی پول نگرفت، قهر کند و برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در سرانجام گفت: چشمم آب نمی خورد که استراماچونی بازگردد، چون احساس می کنم مدیران استقلال دروغ می گویند. شب گذشته سخنگو و روابط عمومی وزارت ورزش در تلویزیون اعلام می نماید که فتح الله زاده عضو هیئت مدیره شده و چند دقیقه بعد آن را تکذیب می نماید! مردم را چه چیزی فرض نموده اید؟ اصلا این فرد چرا باید در خصوص استقلال اظهارنظر کند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 614

به "بیانی: مدیران باشگاه استقلال از فیلم های هندی هم جلو زده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: مدیران باشگاه استقلال از فیلم های هندی هم جلو زده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید