بیرانوند: اسکوچیچ فرقی با برانکو ندارد، قرارداد بازیکنان را هیئت مدیره بیرون داد

به گزارش نامیت، دروازه بان پرسپولیس گفت: انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی خیلی خوب بود و امیدوارم بتواند به تیم ملی یاری کند.

بیرانوند: اسکوچیچ فرقی با برانکو ندارد، قرارداد بازیکنان را هیئت مدیره بیرون داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس در دربی مقابل استقلال گفت: امروز دوست داشتم اتفاق خوبی برای من بیفتد و نمی خواستم آخرین دربی ام را با باخت به سرانجام برسانم. روی اشتباهات فردی 2 گل خوردیم و یک بازی خیلی روان انجام دادیم. همه دیدند که از استقلال سرتر بودیم و مالکیت توپ را داشتیم. در نیمه دوم اگر نگاه کنید روی دروازه استقلال خیمه زده بودیم و این نشان می دهد که پرسپولیس دنبال فوتبال زیبا بود.

وی درباره مسائل طرفداران برای آمدن به استادیوم گفت: بیرانوند را همین طرفداران بزرگ کردند و روحیه دادند، فوتبال هم با حضور طرفداران انرژی می گیرد. برای من هم سخت است که جلوی طرفداران را می گیرند و نمی گذارند به استادیوم بیایند. همه مردم دوست دارند از نزدیک دربی را ببینند و از مسئولان و کسانی که تصمیم گیر هستند خواهش می کنم که مسائل را حل نمایند.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خودش را در دریافت گل های استقلال مقصر می داند؟ اظهار داشت: فکر نمی کنم روی گل هایی که دریافت کردم مقصر بوده باشم. ما تمرکز دفاعی مان را از دست دادیم، منظورم این نیست که دفاع مان بد بود ولی روی اتفاق گل خوردیم.

بیرانوند در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: اتفاق خیلی خوبی بود، به خاطر اینکه اسکوچیچ در ایران بوده و در تمام تیم هایی که حضور داشته نتایج خوبی گرفته و بازیکنان ایرانی را می شناسد. فکر نمی کنم او با برانکو فرقی داشته باشد. من همواره دوست داشتم مربی خارجی ای به تیم ملی بیاید که بازیکنان را بشناسد. انتخاب خیلی خوبی بود و امیدوارم اسکوچیچ به تیم ملی یاری کند.

وی در سرانجام در مورد انتشار قراردادهای بازیکنان بیش از دربی گفت: ترسی از کسی ندارم و فکر می کنم این قراردادها را هیئت مدیره بیرون داده است. همین هیئت مدیره ای که در کنار انصاری فرد هستند، کار آنهاست، چون طرفداران و پیشکسوت ها می گفتند کاری نمی نمایند و بازیکنان هم می گفتند که طلب دارند. هیئت مدیره هم کاری کرد تا بگوید که بازیکنان پرسپولیس طلب ندارند.

بیرانوند اضافه کرد: خیلی کار بدی بود و این نشان داد که بازیکنان ما چقدر پول کمی گرفته اند. قرارداد من اگر 3.5 میلیارد بوده باید بگویم بعد از جام جهانی قرارداد 20 میلیاردی را رد کردم و در پرسپولیس ماندم. از فصل قبل 400-500 میلیون تومان طلب دارم و الان هم از بازیکان دیگر هم در این فصل 10 درصد کمتر گرفتم. به خاطر پرسپولیس ماندم و اصلا پول برایم مهم نیست. حضورم در بلژیک می تواند به آینده فوتبالم یاری کند و طرفداران هم از من حمایت کردند. امیدوارم با قهرمانی و با یک بدرقه خوب پرسپولیس را ترک کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 753

به "بیرانوند: اسکوچیچ فرقی با برانکو ندارد، قرارداد بازیکنان را هیئت مدیره بیرون داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: اسکوچیچ فرقی با برانکو ندارد، قرارداد بازیکنان را هیئت مدیره بیرون داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید