تازه ترین خبرها درباره نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال در انتظار نتیجه قرعه کشی

به گزارش نامیت، اگر چه فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی نو به جای اسکوچیچ به جمع بندی رسیده اما میخواهد تا روز قرعه کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی صبر کند.

تازه ترین خبرها درباره نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال در انتظار نتیجه قرعه کشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درست پس از سرانجام سوت بازی با عراق و صعود تیم ملی به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی 2022، ماجرای جدیدی در فوتبال ایران آغاز شد. مصاحبه رئیس فدراسیون فوتبال پس از بازگشت به ایران که در آن از تصمیم گیری درباره دراگان اسکوچیچ در هیئت رئیسه اطلاع داد، ادامه همان ماجرایی بود که از بحرین کلید خورد.

البته که پیش از آغاز 4 ملاقات سرنوشت ساز تیم ملی هم برآورد هایی مطرح می شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال در پی جذب مربی دیگری است تا به جای اسکوچیچ راهنمایی تیم ملی را برعهده بگیرد اما در نهایت او ماندنی شد و فدراسیون ریسک نکرد. با این وجود از شواهد چنین برمی آید که فدراسیون میخواهد برای مرحله دوم انتخابی که از شهریور ماه امسال آغاز می گردد، مربی دیگری را انتخاب کند. عدم حمایت قاطع شهاب الدین عزیزی خادم از اسکوچیچ به همین دلیل ارزیابی می گردد.

در این مدت نام هایی برای جایگزینی اسکوچیچ مطرح شده؛ از کی روش گرفته تا برانکو، کالدرون و حتی استراماچونی اما پیگیری ها نشان می دهد که فدراسیون فوتبال هنوز به جمع بندی نهایی در این باره نرسیده است. این اسامی از آنجایی مطرح شد که با توجه به مدت زمان کم به جای مانده تا آغاز مرحله بعدی، مربیانی به اسم گزینه در نظر گرفته شدند که سابقه کار در ایران را داشتند. در عین حال فدراسیون در حال آنالیز سایر گزینه ها هم است.

اگر چه در این چند روز صحبت هایی مبنی بر بازگشت کی روش مطرح شده اما ساکنان ساختمان فدراسیون فوتبال می گویند که این موضوع صرفاً در حد برآورد رسانه ای است و قرار هم نیست چنین اتفاقی رخ دهد. حال اینکه این گفته چقدر به واقعیت نزدیک است را زمان مشخص خواهد نمود.

عزیزی خادم اعلام نموده با مشورت هیئت رئیسه تصمیم گیری خواهد نمود و قرار است این اتفاق در هفته جاری رخ دهد اما یک موضوع مهم باعث شده فدراسیون نشین ها عجله چندانی برای این کار نداشته باشند.

قرار است قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر 10 تیر ماه برگزار گردد و فدراسیون در نظر دارد تا آن روز صبر کند و پس از مشخص شدن نتیجه قرعه کشی تصمیم بگیرد. این احتمال هم وجود دارد که جمع بندی برای آینده کادرفنی زودتر از قرعه کشی انجام گردد اما با توجه به اینکه تیم ملی برنامه خاصی ندارد و عملاً تا آن موقع فعالیتی نخواهد داشت، قرعه کشی نقشی مشخص کننده در آینده نیمکت تیم ملی دارد و فدراسیون می خواهد با آنالیز نتیجه قرعه کشی و مشخص شدن حریفان تیم ملی، تصمیم گیری کند.

در حال حاضر قرار است تا 10 تیر صبر گردد اما آنچه قطعی است اینکه فدراسیون فوتبال تمایل دارد راهنمایی تیم ملی را به مربی دیگری بسپارد مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1639

به "تازه ترین خبرها درباره نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال در انتظار نتیجه قرعه کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین خبرها درباره نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال در انتظار نتیجه قرعه کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید