تعطیلی ساختمان کنگره در میشیگان به دلیل تهدید امنیتی

به گزارش نامیت، ساختمان کنگره آمریکا در ایالت میشیگان به دلیل هشدار های امنیتی به صورت موقت تعطیل شد.

تعطیلی ساختمان کنگره در میشیگان به دلیل تهدید امنیتی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه سی بی اس، ساختمان کنگره آمریکا در ایالت میشیگان به دلیل تهدید امنیتی تعطیل شد.

بنابر اعلام چند قانونگذار آمریکایی ساختمان کنگره در ایالت میشیگان به دلایل امنیتی بسته شده و پلیس آنالیز موضوع را شروع نموده است. این قانونگذاران آمریکایی تصاویر مربوط به هشدار امنیتی را که از اداره پلیس ایالت میشیگان دریافت نموده بودند، در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشتند.

در متن این هشدار آمده است: به دلیل تهدیدی که صبح امروز 7 ژانویه 2021 دریافت شد، ساختمان کنگره به طور موقت برای همه اعضا و کارکنان بسته شده است. پلیس ایالت میشیگان در حال تحقیق در این باره است. تهدیدات امنیتی تنها یک روز بعد از رخداد های بی سابقه یورش به ساختمان کنگره آمریکا همزمان با نشست تائید نتیجه انتخابات سوم نوامبر صورت گرفت.

نشست شب گذشته کنگره آمریکا که برای تأیید نتیجه انتخابات برگزار گردید، با یورش طرفداران ترامپ متوقف شد. رئیس جمهور آمریکا با حضور در جمع حامیان خود سخنرانی و به شدت از انتخابات این کشور انتقاد کرد. در نهایت اواسط ظهر امروز مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا گفت کنگره نتایج آرا در مورد پیروزی بایدن در انتخابات را پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1360

به "تعطیلی ساختمان کنگره در میشیگان به دلیل تهدید امنیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی ساختمان کنگره در میشیگان به دلیل تهدید امنیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید