تمدید دورکاری ادارات پایتخت تا 19 شهریورماه

به گزارش نامیت، استاندار تهران گفت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان در هفته جاری و تا روز چهارشنبه 19 شهریور ماه تمدید می گردد.

تمدید دورکاری ادارات پایتخت تا 19 شهریورماه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرایند کند شیب کاهش کرونا در استان تهران گفت: شیب کاهش کرونا در پایتخت و کشور بسیار ملایم است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهفرایندان به توصیه ها مبنی بر سفر نرفتن گوش نکردند و میزان شیوع کرونا در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی ها تعیین می گردد گفت: طبق توافقات انجام شده بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مقرر شد تا بازگشایی مدارس از 15 شهریور با اعمال شرایط سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی و برگزاری کلاس ها به صورت حضور و غیرحضوری صورت می گیرد.

استاندار تهران بیان داشت: کاهش ماندگاری دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه ها و همچنین برگزاری کلاس های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس است.

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه 19 شهریور ماه تمدید می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1123

به "تمدید دورکاری ادارات پایتخت تا 19 شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید دورکاری ادارات پایتخت تا 19 شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید