توزیع 13 هزار و 810 حلقه لاستیک در استان ایلام

به گزارش نامیت، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین تا به امروز، 13 هزار و 810 حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

توزیع 13 هزار و 810 حلقه لاستیک در استان ایلام

به گزارش از ؛ حسنی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین تا به امروز ، 13 هزار و 810 حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک در استان ایلام با نرخ مصوب دولتی با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت از طریق نمایندگی های لاستیک صورت می گیرد، اضافه کرد: این تعداد لاستیک در قالب 12 هزار و 543 فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

حسنی با بیان اینکه هیچ مشکل و چالشی در توزیع لاستیک وجود ندارد اظهار کرد: لاستیک های توزیع شده دولتی در استان در سایز های مختلف 12 - 24، 385 و 315 خودرو های سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام مطرح نمود: تا به امروز بیش از 93 درصد سهمیه لاستیک در استان جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

او اظهار داشت: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده ای سنگین و نیمه سنگین می توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام نمایند.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 722

به "توزیع 13 هزار و 810 حلقه لاستیک در استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 13 هزار و 810 حلقه لاستیک در استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید