توزیع 400 بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش

به گزارش نامیت، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: رزمایش بخشش ایرانیان در استان با توزیع 400 بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش به صورت عملیاتی شروع شد.

توزیع 400 بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش

به گزارش خبرنگار از ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه نمود: در شروع این رزمایش 400 سبد غذایی به ارزش 40 میلیون تومان به همت خیران این استان بین نیازمندان توزیع شد.

الهی راد عنوان نمود: رزمایش ملی بخشش ایرانیان از طرح های ویژه ماه مبارک رمضان است که با تعامل مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و تشکل های جهادی و دستگاه های عضو انجام می گردد.

او با اشاره به تهیه و طبخ غذا برای خانواده های نیازمند نیز گفت: در قالب این پویش در هر شهرستان حداقل یک مرکز اطعام مهدوی به برکت نام حضرت بقیه الله (عج) اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی بر عهده دارد که امیدواریم با حرکت خودجوش مردم در پیوستن به این پویش شاهد افزایش میزان پخت غذا و توزیع آن بین مردم باشیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه شماره کارت 6037997950030610 آماده دریافت مشارکت های مردمی است، گفت: هم وطنان می توانند به وسیله کد دستوری #058*8877* در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 900

به "توزیع 400 بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 400 بسته غذایی بین نیازمندان غیر تحت پوشش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید