توسعه فضای گردشگری در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می نماید

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، علیرضا تابش، ظهر دوشنبه، در مراسم بهره برداری از ملی بافت تاریخی روستای فارسیان از توابع شهرستان آزادشهر، از اجرای طرح بهسازی و مرمت 86 روستای کشور اطلاع داد و گفت: برای 256 روستا هم طرح تهیه شده است.

توسعه فضای گردشگری در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر با کشتی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار برای روستاییان از مهم ترین اهداف طرح مرمت و بهسازی روستاها کشور است، گفت: طرح ملی بافت تاریخی روستای فارسیان با اعتبار بیش از 17 میلیارد ریال و در مدت دو سال صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کف سازی، دیواره سازی، ساماندهی جوی ها و رنگ آمیزی درب ها و دیوارها انجام می گردد، گفت: طرح ملی مرمت و بهسازی روستاهای هدف گردشگری در دو روستای پاسنگ مینودشت و شاهکوی سفلی گرگان در استان گلستان هم با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان در دست اجرا است.

پیش از روستای فارسیان، طرح مرمت و به سازی در روستای گردشگری زیارت اجرا شد که متاسفانه به دلیل مدیریت ناصحیح استان و هجوم زمینخواران، این منطقه نه تنها از لیست گردشگری خارج شد بلکه اکنون به بحرانی در منطقه تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 715

به "توسعه فضای گردشگری در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه فضای گردشگری در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید