خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: دوران کرونا فصل درخشان ایثار و مجاهدت پزشکان است

به گزارش نامیت، بوشهر-خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بی تردید حضور جانانه و مجاهدانه جامعه پزشکی در این دوره سخت و طاقت فرسای مبارزه با ویروس مهلک کرونا، فصل درخشانی از ایثار و از خود گذشتگی پزشکان است.

خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: دوران کرونا فصل درخشان ایثار و مجاهدت پزشکان است

مجید خورشیدی روز شنبه در پیامی به مناسبت روز پزشک اضافه کرد: پزشکان در این عرصه با معنا کردن عظمت معنوی این ارزش های انسانی و با تقدیم شهیدانی والامقام، به جامعه علمی پزشکی استان و کشور آبرویی صدچندان بخشیدند.

وی ادامه داد: روز پزشک فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدردانی خویش را به پاس زحمات و کوشش های شبانه روزی جامعه پزشکی در راه تندرستی و سلامت جامعه ابراز کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر روز پزشک را روز قدردانی از مدد دستان مهربان و دوست دار سلامت جامعه دانست و اظهارداشت: چه زیبا است، امید بیماری که به دستان شفابخش شما، دل بسته است و شما نیز با مهارتتان، قدرت خداوند را به رخ بندگان می کشید.

خورشیدی ضمن ارج نهادن به تعهد و اخلاص و فداکاری پزشکان در خدمت به جامعه خطاب به آنها بیان نمود: امیدواریم همواره ستاره دانشتان بر قلب و جان بیماران نورافشانی کند و دعای خیر همه ما بدرقه راهتان خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1105

به "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: دوران کرونا فصل درخشان ایثار و مجاهدت پزشکان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر: دوران کرونا فصل درخشان ایثار و مجاهدت پزشکان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید