دی ماریا با منچستریونایتد قراردادی 5 ساله خواهد بست

به گزارش نامیت، خبرنگاران: یک شبکه خبری در انگلیس از قطعی بودن پیوستن بال آرژانتینی رئال مادرید به شیاطین سرخ با قراردادی پنج ساله اطلاع داد.

دی ماریا با منچستریونایتد قراردادی 5 ساله خواهد بست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، آنخل دی ماریا تیم فوتبال منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود پس از ترک رئال مادرید انتخاب نموده است و طرفین در آستانه عقد قراردادی پنج ساله به ارزش 70 میلیون یورو قرار دارند.

این خبری است که شبکه اسکای اسپورت انگلیس شب گذشته (شنبه) آن را تأیید و اظهار داشت که ملاقات طرفین برای انجام مراحل پایانی عقد قرارداد در هفته جاری پس از بازگشت ژرژ مندز، مدیر برنامه های دی ماریا از سنگاپور به مادرید صورت خواهد گرفت و ستاره پیشین تیم بنفیکای پرتغال رسماً راهی اولدترافورد خواهد شد.

دی ماریا چندی است که از وضعیت خود در میان کهکشانی ها ناراضی است و می داند که با ورود بازیکنانی مانند تونی کروس و جیمز رودریگز به سانتیاگوبرنابئو، شانس او برای حضور در ترکیب اصلی تیم تحت راهنمایی کارلو آنچلوتی کمتر شده است. مادرید ی ها اخیراً به او پیشنهاد دادند قرارداد خود را تمدید کند اما ظاهراً او ترجیح می دهد به تیمی بپیوندد که حضورش در ترکیب اصلی آن قطعی باشد.

گزارش شبکه اسکای اسپورت حاکی از آن است که رقم پایه قرارداد پیشنهادی شیاطین سرخ به دی ماریا 60 میلیون است و با احتساب پاداش ها به 70 میلیون می رسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 508

به "دی ماریا با منچستریونایتد قراردادی 5 ساله خواهد بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی ماریا با منچستریونایتد قراردادی 5 ساله خواهد بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید