رشد 20 درصدی خودکشی در نظامیان آمریکایی

به گزارش نامیت، آمار خودکشی در میان نظامیان آمریکایی هموار بالا بوده و سال جاری با توجه شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اجتماعی افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

رشد 20 درصدی خودکشی در نظامیان آمریکایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وب سایت شیکاگو تریبون با اشاره به خودکشی گروهبان جیسون لو چترباز 27 ساله نیروی هوایی آمریکا پنج روز پس از فارغ التحصیلی، نوشت: لو دهمین مورد خودکشی بود که تا اینجای سال در لشگر 82 هوابرد رخ می دهد، این آمار در سال گذشته چهار نفر بود و در سال 2018 شش چتر باز جان خود را گرفته و چهار نفر نیز در سال 2017 دست به خودکشی زده بودند.

بر اساس این گزارش، در حالی که دلایل خودکشی ناشناخته مانده است، اما سرلشکر کریستوفر دوناهو فرمانده لشگر 82 هوابرد نیروی هوایی آمریکا باور دارد، قرنطینه و سایر فشار های روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا یکی از مهمترین عوامل افزایش خودکشی است.

نیروی واکنش سریع لشگر 82 هوابرد در پی افزایش تنش ها با ایران برای اولین بار در طول سه دهه گذشته فعال شده و در عرض چند ساعت هزاران چتر باز در اوایل سال از خانواده خود جدا و راهی خاورمیانه شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1160

به "رشد 20 درصدی خودکشی در نظامیان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 20 درصدی خودکشی در نظامیان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید