روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است

به گزارش نامیت، رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که تا انتها بهمن واکسیناسیون در کشور با اولویت کادر درمان و افراد پر خطر شروع گردد.

روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است

به گزارش ایسنا، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح های وزارت آموزش و پرورش و گردشگری و میراث فرهنگی اظهار کرد: هر چه به لحاظ زمانی جلو می رویم امیدواریم شرایط آموزشی و ورزشی و گردشگری مناسب تر گردد. به محض شروع واکسیناسیون ما حتما شرایط بهتری خواهیم داشت. امیدواریم تا انتها بهمن واکسیناسیون را با اولویت کادردرمان و افراد پر خطر و سپس سایر افراد شروع کنیم.

وی ادامه داد: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده و امیدواریم از تابستان هم واکسن داخلی وارد بازار گردد. سال آینده حتما شرایط ما متفاوت خواهد بود البته همکاری مردم همچنان یک اصل مهم است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح های امروز در بخش آموزش و پرورش گفت: سال جاری سال سختی برای دانش آموزان بود. هر چند به وسیله سامانه شاد دانش آموزان از تحصیل جا نماندند، ولی شرایط مناسبی برای دانش آموزان نبود. آن ها از فضا های ورزشی هم نتوانستند استفاده نمایند، اما هر چه جلوتر برویم شرایط بهتر خواهد شد.

روحانی ادامه داد: از همه کسانی که برای افتتاح فضا های ورزشی کوشش کردند تشکر می کنم. امروز 183 پروژه ورزشی دانش آموزی افتتاح شد که فضای پرنشاطی را ایجاد خواهد نمود. سال جاری کار های بزرگی در زمینه آمزوش و پرورش صورت گرفته است. بیش از 2 هزار و 400 پروژه آموزشی از جمله 14 هزار و 863 کلاس افتتاح شده است. معلوم است فضای آموزشی و پرورشی در حال بازسازی است.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد کشور، گفت: گردشگری سومین یا چهارمین بخش مهم اقتصاد کشور است. وقتی جایی به منطقه گردشگری تبدیل می گردد، جاده، راه آهن، فرودگاه و بازار هم آنجا ایجاد می گردد. سال جاری سال سختی برای گردشگری بود، اما امیدوارم سال آینده شرایط کاملا متفاوت شده و گردشگری متحول گردد. البته همین حالا هم بسیاری از فضا های گردشگری و هتل ها مجوز فعالیت دارند البته با رعایت پروتکل های بهداشتی.

وی در انتها اظهار کرد: در دولت دوازدهم، بیش از 2200 پروژه گردشگری با اعتبار 22 هزار میلیارد تومان افتتاح شده است. امروز هم 135 طرح در این حوزه افتتاح شد و بسیاری از پروژه ها هم در حال انجام است. 670 هتل در حال ساخت است که بخشی از آن ها در همین دولت افتتاح می گردد. در بخش میراث فرهنگی هم 203 موزه در کشور در این دولت افتتاح شده است. دولت با تمام وجود پشتیبان این صنعت است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1404

به "روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روحانی: میلیون ها دوز واکسن خارجی وارد شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید