روزنامه نگار ایتالیایی: آزمون گزینه خوبی برای ناپولی است

به گزارش نامیت، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی اعتقاد دارد مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ گزینه خوبی برای اضافه شدن به ترکیب آبی پوشان ناپل است.

روزنامه نگار ایتالیایی: آزمون گزینه خوبی برای ناپولی است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نیکولو چکارینی، روزنامه نگار ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسپورت مدیاسِت ایتالیا در گفت وگو با برنامه مارته اسپورت لایو از شبکه رادیو مارته ایتالیا در مورد آینده حرفه ای مهاجم لهستانی ناپولی بیان کرد: آرکادیوش میلیک ممکن است در سرانجام فصل راهی لیگ برتر انگلیس گردد. سخت است که او را فصل بعد در یوونتوس ببینیم و مقصد بعدی او می تواند لیگ برتر و تیمی همچون آرسنال باشد.

وی گفت: ناپولی احتمالاً فرناندو یورنته را از دست می دهد، اما قرارداد دریس مرتنس و آندره آ پتاگنا تمدید می گردد. آنها در فرصت کوتاهی باید یک مهاجم دیگر پیدا نمایند. سردار آزمون؟ او گزینه خوبی است و ناپولی این بازیکن را در نظر دارد. ناپولی نسبت به جذب آزمون علاقه مند است، اما او بازیکنی خارجی است.

این روزنامه نگار ایتالیایی گفت: می دانم ناپولی گزینه های دیگری را هم زیرنظر دارد. به خدمت دریافت آندره آ بلوتی برای ناپولی سخت خواهد بود چون اوبرانو کایرو، مالک تورینو قیمت بالایی روی او گذاشته است.

آزمون 25 ساله که تا سرانجام ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد زنیت سن پترزبورگ است، این فصل در 29 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم روسی به میدان رفته که حاصل آن 14 گل زده و 7 پاس گل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 963

به "روزنامه نگار ایتالیایی: آزمون گزینه خوبی برای ناپولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه نگار ایتالیایی: آزمون گزینه خوبی برای ناپولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید