سه سال در لیگ هند بازی نموده ام، بازیکنان لژیونر ایران را می شناسم

به گزارش نامیت، خومسان تونگکام در مصاحبه با خبرنگاران درباره میزان آمادگی تیم تایلند برای شرکت در مسابقات کبدی آسیا در گرگان اظهار کرد: جلسات تمرینی خوبی در تایلند پشت سر گذاشتیم و برای حضور در مسابقات پیش رو آماده هستیم.

سه سال در لیگ هند بازی نموده ام، بازیکنان لژیونر ایران را می شناسم

تونگکام در خصوص سابقه خود گفت: من 10 سال عضو تیم ملی تایلند هستم و سه سال در لیگ جهانی کبدی هندوستان حضور داشته ام و سال قبل به همراه تیم سیلات رتبه پنجم را کسب نموده ام.

وی ادامه داد: سابقه بازی در لیگ کشور هند باعث شده نسبت به این تیم شناخت کافی داشته باشم. همچنین تعدادی از بازیکنان ایرانی هم در لیگ هند حضور داشتند که با آنها آشنا هستم.

کاپیتان تیم تایلند درباره رویارویی تیم کشورش مقابل تیم ایران در دور اول مرحله گروهی گفت: باتوجه به اینکه همیشه تیم تایلند مغلوب ایران می شده است نظری درباره این بازی ندارم!

تونگکام درباره هدف اصلی تیم تایلند بیان نمود: هدف ما صعود از گروه و رسیدن به مرحله نیمه نهایی است.

گفتنی است، تیم مردان تایلند در گروه دو با تیم های ایران، کره جنوبی، ترکمنستان و سری لانکا هم گروه شده و نخستین رقیب تیم کبدی کشورمان است.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 315

به "سه سال در لیگ هند بازی نموده ام، بازیکنان لژیونر ایران را می شناسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه سال در لیگ هند بازی نموده ام، بازیکنان لژیونر ایران را می شناسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید