سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی نموده است؟

به گزارش نامیت، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس جمهور آمریکا در یک رشته توئیت مدعی شد اتهامات علیه وی دروغ است.

سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی نموده است؟

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغام هایی در صفحه توییتر خود نوشت : من مثل هر آمریکایی این حق را دارم تا با متهم نماینده ام ملاقات کنم به ویژه وقتی که این فرد به اصطلاح افشانماینده ، مکالمه ای کامل با یک رهبر خارجی را به شکلی کاملا نادرست و متقلبانه ارائه نموده است. آنوقت آدام شف (رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) با دروغگویی به کنگره مطالبی را از آنچه من واقعا بیان نموده ام ساخته است.

شاید دروغ های او به آشکارترین و شیطانی ترین روشی که تاکنون در کنگره دیده شده، سرهم بندی شده باشد. او موارد وحشتناکی را نوشته و گفته اینها را رئیس جمهور آمریکا بیان نموده است. من می خواهم شف در عالی ترین سطح بخاطر فریبکاری و خیانت محاکمه گردد.

علاوه بر این، می خواهم تنها با کسی که اتهاماتی را علیه من وارد نموده است ملاقات کنم ، کسی که اطلاعات دست دوم و سوم ارائه نموده و کسی که به صورت غیرقانونی این اطلاعات را بدست آورده، اطلاعاتی که بخش اعظم آن نادرست است و به این افشاگر داده است.

آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی نموده است؟ پیغامدهای بزرگی در پی خواهد داشت. این دموکرات های هیچ کاره چپگرای افراطی صدمات زیادی به کشور ما وارد می نمایند. آنها و رسانه های جعلی خطرناک و بد هستند. آنچه اکنون اطراف ما می گذرد استیضاح است. ما هر روز و شب درباره آن صحبت می کنیم این چیزی است که در خبرها دیده می گردد چیزی وجود ندارد که قابل استیضاح باشد. ما باید کارهای خوب انجام دهیم. اجازه دهید مردم رای بدهند. ما به زودی انتخاباتی در پیش داریم.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 429

به "سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید