شرایط هواوی در اروپا سخت تر می گردد؟ ، حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین

به گزارش نامیت، وزیر امور خارجه ایالات متحده در جریان سفر خود به مجارستان بیان کرد که همه کشورهای متحد آمریکا برای محدود کردن هواوی باید با یکدیگر همکاری نمایند.

شرایط هواوی در اروپا سخت تر می گردد؟ ، حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مایک پمپئو در جریان سفره دوره ای خود به اروپا از کشورهای متحد خود درخواست نموده که برای کترل هر چه بیشتر هواوی برنامه ریزی جدی تری داشته باشند.

پومپو در مجارستان گفت: اگر ایالات متحده از هوواوی فاصله گرفته است، بنابراین سایر کشورهای متحد ایالات متحده نیز باید برای این موضوع برنامه ریزی نمایند.

ایالات متحده در ماه های اخیر فشار زیادی بر هواوی اعمال نموده است و حتی برنامه دستگیری مدیر اقتصادی هواوی در کانادا را نیز پیاده نموده است. به نظر می رسد مایک پومپو، در کوشش است هر چه بیشتر به متحدان خود فشار وارد کند.

پمپیو در بخشی از اتمام حجت خود با کشورهای مختلف در بوداپست، مجارستان، گفت: آنچه لازم است این است که ما کشورهای مختلف در خصوص مورد خطرات حضور هوآوی در شبکه های مخابراتی آگاه باشیم.

وی اضافه نمود: خطرات واقعی برای مردم است، چرا که با از دست دادن محافظت از حریم خصوصی برای مردم، چینی ها از اطلاعات مردم به نفع خود استفاده می نمایند.

پمپئو هشدار داده که اگر کشورها ارتباط خود را با هواوی حفظ نمایند، می توانند به روابط خود با ایالات متحده آسیب برسانند و مشارکت در کنار آنها مشکل تر می گردد.

اخیرا هواوی با یاری لابی خود با متحدانش کوشش نموده که توسعه اینترنت 5G توسط چین را نیز محدود کند و اجازه ندهد کشورهای مختلف با هواوی در ارتباط باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 473

به "شرایط هواوی در اروپا سخت تر می گردد؟ ، حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط هواوی در اروپا سخت تر می گردد؟ ، حمله جدید وزیر امور خارجه ایالات متحده به غول فناوری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید