شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد خبرنگاران

به گزارش نامیت، یک فعال اصلاح طلب می گوید؛ مردم نگذارند دولت آینده دست افراد ناکارآمد بیفتد (!)

شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، نجفقلی حبیبی که در تشکل های اصلاح طلب فعال است، به روزنامه آرمان گفت؛ مردم ما اعتراض دارند که چرا صدای ما در کشور شنیده نمی گردد؟ مردم سؤال می نمایند که چرا در این سال های اخیر هیچ فردی به اعتراضات ما پاسخ نداده است.

وی اضافه کرد: از دیدگاه من مردم باید دوباره در انتخابات شرکت نمایند و نگذارند که ریاست دولت در 4 سال آینده دست افراد نالایق بیفتد. اگر مردم در انتخابات شرکت کردند و دوباره صدای آن ها شنیده نشد، آن ها می توانند به مسئولان کشور اعتراض نمایند. وقتی که مردم از حضور داشتن در انتخابات ممانعت نمایند، قطعاً صدای آن ها در هیچ جایی شنیده نمی گردد و در آن صورت مسئولان به کسانی که صحنه انتخابات را رها کردند، پاسخی نمی دهند. اولین اصل اساسی این است که مردم صحنه انتخابات را رها ننمایند و این موضوع را بدانند که اداره امور کشور براساس رأی آن ها اتفاق خواهد افتاد. اگر مردم باور داشته باشند که اداره کشور با رأی آن ها سامان پیدا می نماید، در انتخابات حضور پیدا می نمایند و آحاد جامعه نباید فکر نمایند که رأی آن ها تأثیری در سرنوشتشان ندارد.

وی ادامه می دهد: مردم باید اول نسبت به کاندایدا های انتخابات شناخت پیدا نمایند و بعد رأی خود را به صندوق های رأی بیندازند. اینکه ما بدون شناخت کاندیدا ها در انتخابات رأی می دهیم، یک اشتباه عظیم است و همین اشتباه ها باعث شده که کشور ما در سال های اخیر به شدت درگیر مسائل مالی و فرهنگی گردد. اگر مردم در انتخابات با شناخت دقیق به کاندیدا ها رأی دهند، از حضور افراد ناشایست در بالاترین مقام اجرایی کشور جلوگیری می نمایند.

اظهارات این فعال اصلاح طلب در حالی است که عمده اعتراض مردم به سوء مدیریت مالی دولت (با تضمین و امضاء تأیید اصلاح طلبان) است؛ و در واقع همین سوء مدیریت و آثار آن است که می تواند به دلزدگی بخش هایی از جامعه منتهی گردد.

جالب اینکه مدعیان اصلاح طلبی پس از سوء مدیریت بنزین و موج سواری دشمن روی این بی تدبیری دولت، سعی کردند حساب خود را از دولت روحانی جدا نمایند و با ادعای اینکه روحانی نامزد اجاره ای و عاریتی آن ها بوده، مسئولیت پاسخگویی را از دوش خود بردارند و حال آنکه همین طیف بار ها ادعا هایی مانند تکرار می کنم و ما اصلاح طلبان تضمین وعده های روحانی هستیم، در دادن آدرس اشتباه به مردم نقش نداشته اند.

به یک معنای دیگر، ترجمان اظهارات آقای حبیبی این می گردد که مردم این بار به هیچ وجه نباید به مدعیان اصلاح طلبی اعتماد نمایند تا دولت دست افراد ناکارآمد نیفتد. یا به عبارت دیگر، طیف مذکور باید شر خود را از سر مردم کم نمایند تا مدیریت و اقتصاد کشور بتواند نفس تازه کند و به حرکت بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1477

به "شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما زحمت را کم کنید ناکارآمدی دولت هم رخت می بندد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید