صالح حمیدزیچ: خرید سانه در ژانویه در دستور کار بایرن مونیخ نیست، به نوبل تضمینی نداده ایم

به گزارش نامیت، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گفت که باواریایی ها فعلاً برنامه ای برای خرید مهاجم آلمانی منچسترسیتی ندارند.

صالح حمیدزیچ: خرید سانه در ژانویه در دستور کار بایرن مونیخ نیست، به نوبل تضمینی نداده ایم

با تور 10 روزه آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، حسن صالح حمید زیچ تأکید کرد که باشگاه بایرن مونیخ در بازار نقل وانتقالات ژانویه تصمیم به خرید لروی سانه ندارد.

در تابستان سال جاری اخباری مبنی بر تمایل بایرن مونیخ به جذب سانه منتشر شد، اما این مهاجم آلمانی در همان ماه اول فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و انتظار می رود که تا انتها ماه ژانویه و احتمالاً اواسط فوریه هم خانه نشین باشد. با این حال رئیس سابق باواریایی ها اولی هوینس خرید سانه در ماه ژانویه را رد نکرد و گفت که این باشگاه شرایط سانه را زیر نظر می گیرد.

اکنون صالح حمیدزیچ می گوید که بایرن مونیخ قطعاً در زمستان سال جاری سانه را نخواهد خرید. او گفت: خیر، خرید سانه در دستور کار ما برای زمستان سال جاری قرار ندارد. ما به بازیکنانی احتیاج داریم که فوراً بتوانند به ما یاری نمایند.

مدیرورزشی بایرن مونیخ در ادامه راجع به گزارش هایی که درباره ضمانت دادن او و همکارانش به الکساندر نوبل - دروازه بانی که قهرمان آلمان زمستان سال جاری از شالکه خریده است - برای حضور در ترکیب اصلی باواریایی ها اجرا شده است هم گفت: ما به او هیچ ضمانتی نداده ایم و نخواهیم داد. نوبل می داند که اینجا مانوئل نویر دروازه بان شماره یک تیم است. نوبل بازیکن جاه طلبی است، اما او باید مطیع تشخیص سرمربی بوده و با مانوئل همکاری داشته باشد. این برای بایرن مونیخ یک شرایط بسیار خوب تلقی می گردد. نوبل هم بازیکن با اعتمادبه نفسی است و ذهنیت و شخصیت خوبی دارد. من مطمئنم که او در تیم ما پیروز می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 721

به "صالح حمیدزیچ: خرید سانه در ژانویه در دستور کار بایرن مونیخ نیست، به نوبل تضمینی نداده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالح حمیدزیچ: خرید سانه در ژانویه در دستور کار بایرن مونیخ نیست، به نوبل تضمینی نداده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید