عبادی: می خواهیم در کاپ جهانی تایلند رکوردها را ارتقا بدهیم

به گزارش نامیت، کماندار ملی پوش کشورمان گفت: می خواهیم در کاپ جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن، رکوردهای خود را ارتقا دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

عبادی: می خواهیم در کاپ جهانی تایلند رکوردها را ارتقا بدهیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات جهانی داخل سالن گفت: دومین مرحله مسابقات جهانی داخل سالن در تایلندبرگزار می گردد که تیم ملی فردا راهی این کشور خواهد شد. فاصله بین اردوها باعث افت رکورد می گردد و به همین دلیل پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، اردوها به سرعت آغاز شد.

وی در ادامه اضافه کرد: رکوردهای ما در مرحله اول کاپ جهانی به نفرات اول نزدیک بود و امیدواریم در این دوره از مسابقات بتوانیم رکوردهای خود را ارتقا دهیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی پوش تیراندازی با کمان کشورمان گفت: کشورهای آسیایی در مسابقات داخل سالن فعالیت کمی دارند اما کشورهای اروپایی و آمریکایی جدی تر این مسابقات را دنبال می نمایند، چون جوایز بیشتری در این مسابقات توزیع می گردد. در مرحله سوم و چهارم کاپ جهانی در فرانسه و آمریکا شاهد حضور بیشترین شرکت نماینده خواهیم بود.

وی در سرانجام گفت: مسابقات داخل سالن در مسافت 18 متر برگزار می گردد و جایزه زیادی به خصوص در مرحله سوم و چهارم توزیع می گردد و افراد بیشتری نیز در آن حضور دارند. در مسابقات در داخل سالن رقابت بسیار نزدیک است و ممکن است بین نفر اول تا چهلم اختلاف تنها 4 امتیاز باشد و کار سختی را پیش رو داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 501

به "عبادی: می خواهیم در کاپ جهانی تایلند رکوردها را ارتقا بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: می خواهیم در کاپ جهانی تایلند رکوردها را ارتقا بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید