فروش سهام عدالت در بانک ها فردا شروع می گردد

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، آزادسازی سهام عدالت یک پله دیگر را طی کرد و از فردا کسانی که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب نموده اند و قصد فروش سهام خود را دارند می توانند با مراجعه به بانک ها 30 درصد از سهامشان را بفروشند.

فروش سهام عدالت در بانک ها فردا شروع می گردد

حسین فهیمی، سخنگو ستاد رهبری آزادسازی سهام عدالت در این خصوص گفت: فقط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند می توانند به بانکی که شماره شبا خود در آن را به سامانه سهام عدالت داده اند مراجعه و فرم فروش را تکمیل نمایند.

این سهامداران تا شنبه هفته آینده فرصت دارند که نسبت تکمیل فرم فروش 30 درصدی سهام خود اقدام نمایند.

به گفته وی سهامدارانی که روش آزادسازی را انتخاب نمایند پس از این که نماد شرکت های سرمایه گذاری در بورس پذیرفته شد می توانند سهام خود را بدون محدودیت بفروشند.

همچنین کسانی که شماره شبا خود را طی چند هفته اخیر در سامانه سهام عدالت ثبت نموده اند صرف نظر از این که شماره شبا آنها تایید شده یا نه می توانند به بانک مربوطه مراجعه نمایند.

همچنین کسانی که هنوز نسبت به آزادسازی سهام عدالت خود اقدام ننموده اند تا ساعت 24 روز هشتم خرداد ماه فرصت دارند که اقدام نمایند.

برای سهامدارانی که تا خاتمه فرصت داده شده وارد سامانه سهام عدالت نشوند، سامانه به صورت اتوماتیک روش آزادسازی غیرمستقیم را انتخاب می نماید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 971

به "فروش سهام عدالت در بانک ها فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش سهام عدالت در بانک ها فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید