معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس جمهور است

به گزارش نامیت، تهران (پانا) - معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تامین واکسن خارجی، مرحله ای حیاتی در محافظت از سلامت عمومی است، گفت تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه اساسی رییس جمهور است.

معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس جمهور است

علیرضا معزی در حساب کاربری خود در رشته توئیتی نوشت، تامین واکسن و عرضه توأم با شفافیت آن به جامعه طبق سند ملی واکسیناسیون، دغدغه اساسی رییس جمهور است

وی ادامه داد: روحانی شخصا و مستقیما مسأله واکسن را پیگیری می کند و هر مسئله ای در واردات آن توسط بخش خصوصی، از طریق دفتر رییس جمهور قابل پیگیری است.

معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: در فقدان واکسیناسیون عمومی، موج ها تکرار و جان عزیز هموطنان بیشتری از دست خواهد رفت.

معزی اضافه کرد: تا پیش از عرضه واکسن داخلی و تا زمانی که همت و تکاپوی ستایش برانگیز نهادهای داخلی به کسب مجوز و تولید انبوه نرسیده، تامین واکسن خارجی، مرحله ای حیاتی در محافظت از سلامت عمومی است.

طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همراه با موج چهارم شیوع ویروس کرونا در کشور در شبانه روز گذشته 321 هموطن جان خود را از دست داده اند و 25 هزار نفر دیگر مبتلا به این ویروس شناسایی شده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1524

به "معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس جمهور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معزی:تامین واکسن کرونا و عرضه همراه با شفافیت آن، دغدغه رییس جمهور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید