ممنوع شدن انجام عملیات ساختمانی شبانه در اراک

به گزارش نامیت، دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: انجام هر گونه عملیات ساختمانی از قبیل خاک برداری، گودبرداری و تخلیه مصالح هنگام شب تا سپیده ممنوع است و در صورت گزارش شهروندان با خاطیان مطابق قانون برخورد می گردد.

ممنوع شدن انجام عملیات ساختمانی شبانه در اراک

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با مشاور ساخت در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عباس قاسمی چهارشنبه 18 تیر اضافه نمود: براساس ماده 12 قانون مقررات ملی ساختمان؛ هیچ شهروند، مالک و سازنده ای حق ندارد در اجرای پروژه ساختمانی موجبات آزار به همسایگان و عابران را فراهم کند و در صورت شکایت از وی باید در مراجع قضایی جوابگو باشد.

وی ادامه داد: انجام عملیات ساختمانی به خصوص خاک برداری با ماشین آلات سنگین در زمان استراحت شهروندان موجب سلب آسایش عمومی می گردد و بر همین اساس به تمامی دستگاه های مسئول اعلام شده که از صدور مجوز برای عملیات ساختمانی وخاک برداری هنگام شب پرهیز نمایند و در صورت صدور با مرتکبین برخورد قضایی می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب اراک بیان نمود: این اقدامات از طرف دادستانی در جهت حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی انجام می گیرد و برای این نهاد دادرسی چیزی مهم تر از تامین آرامش و آسایش شهروندان نیست.

قاسمی اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از شهروندن در روزهای گذشته با تماس به مراجع انتظامی و قضایی، به اجرای عملیات های ساختمانی هنگام شب اعتراض و شکایت داشتند که بلافاصله ماموران انتظامی به محل های مذکور اعزام و ضمن تعطیلی عملیات، مالکان به دستگاه قضایی فراخوانده شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 992

به "ممنوع شدن انجام عملیات ساختمانی شبانه در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوع شدن انجام عملیات ساختمانی شبانه در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید