نتایج مرحله اول آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی منتشر شد ، برگزاری نوبت دوم امتحان در 24 شهریور ماه

به گزارش نامیت، نتایج مرحله اول آزمون کتبی ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اعلام شد و پذیرفته شدگان از 17 تا 21 شهریور ماه مهلت دارند نسبت به انتخاب محل مرحله دوم آزمون اقدام نمایند.

نتایج مرحله اول آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی منتشر شد ، برگزاری نوبت دوم امتحان در 24 شهریور ماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتایج مرحله اول آزمون کتبی ورودی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب محل از امروز 17 شهریور ماه تا 21 شهریور ماه 99 مهلت دارند نسبت به انتخاب محل خود اقدام نمایند. مرحله دوم آزمون در روز دوشنبه 24 شهریور ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در مرکز سنجش آموزش پزشکی واقع در تهران، خیابان آزادی، حدفاصل خیابان دکتر قریب و اسکندری، روبروی پارک اوستا برگزار خواهد شد.

پذیرش داوطلبان در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به وسیله آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب 60 و 40 درصد) انجام خواهد شد.

در این مصاحبه 3 مورد ویژگی ها و توانمندی های داوطلبان در آزمایشگاه، سابقه فعالیت در آزمایشگاه تشخیص طبی به عنوان همکار و یا مسئول فنی، سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه ها در نظر گرفته می گردد. همچنین فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اجرایی بر اساس آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ها سوابق پژوهشی 10 سال اخیر مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

عدم حضور به موقع در مصاحبه به منزله انصراف از آزمون است به همین منظور لازم است داوطلبان مجاز، از روز دوشنبه 17شهریور ماه تا ساعت 24 روز آدینه 21 شهریورماه نسبت به انتخاب محل گذراندن دوره به ترتیب اولویت خود، از بین دانشگاه های علوم پزشکی اقدام نمایند.

داوطلبان مجاز به انتخاب محل لازم است سوابق آموزشی، پژوهشی، اجرایی، آزمایشگاهی و اطلاعات مورد احتیاج را به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir در بازه زمانی فوق (همزمان با انتخاب محل) بارگذاری نموده و علاوه بر آن یک نسخه از مستندات را حتماً برای ارائه در جلسه مصاحبه به همراه داشته و تحویل دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1135

به "نتایج مرحله اول آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی منتشر شد ، برگزاری نوبت دوم امتحان در 24 شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مرحله اول آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی منتشر شد ، برگزاری نوبت دوم امتحان در 24 شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید