واکنش سیمئونه به جدایی احتمالی فیلیپه لوییس

به گزارش نامیت، سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به جدایی احتمالی مدافع برزیلی تیمش واکنش نشان داد.

واکنش سیمئونه به جدایی احتمالی فیلیپه لوییس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، اتلتیکومادرید دوشنبه شب در هفته نخست لالیگا برابر والنسیا یک بر یک مساوی کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. بازی مساوی شد و با گذشت زمان هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند. آن ها با بازیکنان تعویضی خود مانند کوین گامیرو و تیم ما با ویتولو و ژلسون مارتینس به دنبال گلزنی بودیم. بازی باز بود. در خاتمه بی نظمی زیادی وجود داشت و من آن را دوست نداشتم. بازی را خیلی خوب راهنمایی کردیم. ما پس از انجام 120 دقیقه بازی (سوپرجام اروپا) و در یک ورزشگاهی که دشوار می توان نتیجه گرفت به تساوی دست یافتیم.

سزمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: سال گذشته به بازیکنانم گفتم والنسیا برای رسیدن به صندلی های مهم رقابت خواهد نمود و این اتفاق افتاد. این تیم در تابستان با بازیکنان خوبی در خط حمله قرارداد امضا کرد. بازیکنان بلند قدی دارد که در ضربات آزاد خوب کار می نمایند. امتیاز دریافت در مستایا کار آسانی نیست. به دنبال پیروی بودیم که این اتفاق رخ نداد و به تساوی دست یافتیم.

سرمربی آرژانتینی اضافه کرد: برخی از ویژگی های دو تیم مشابه هم است. مارسلینو نشان داد که در چه سطحی است و سرمربی بزرگی به حساب می آید. والنسیا در رتبه های بالایی جدول خواهد بود و به پیشرفتش ادامه خواهد داد.

سیمئونه درباره هدف تیمش گفت: همیشه هدفمان سال به سال و بازی به بازی بهتر شدن است. مردم می توانند هر نظری داشته باشند. با بازیکنان خوبی قرارداد امضا کردیم که باید خود را با تیم وفق دهند. اکنون تنها به دیدار برابر رایووایکانو فکر می کنم.

او در مورد ماندن فیلیپه لوییس در اتلتیکومادرید اظهار کرد: به نظرم می ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 18

به "واکنش سیمئونه به جدایی احتمالی فیلیپه لوییس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سیمئونه به جدایی احتمالی فیلیپه لوییس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید