پوتین و ماکرون خواهان توقف فوری درگیریها در قره باغ شدند

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همتای فرانسوی وی امانوئل ماکرون روز چهارشنبه در یک تماس تلفنی پیرامون وخامت اوضاع در منطقه قره باغ با یکدیگر تبادل نظر نموده و از طرف های درگیر- آذربایجان و ارمنستان- خواستند تا هر چه سریع تر فرایند مخاصمات مسلحانه را متوقف نمایند.

پوتین و ماکرون خواهان توقف فوری درگیریها در قره باغ شدند

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

رؤسای جمهور روسیه و فرانسه همچنین نسبت به تشدید مخاصمات در مقیاسی گسترده در منطقه قره باغ ابراز نگرانی کردند.

در بیانیه ای که توسط سرویس مطبوعاتی کاخ کرملین منتشر شد، آمده است [دو طرف] به طور کامل پیرامون وخامت چشمگیر اوضاع در منطقه مورد مناقشه قره باغ تبادل نظر کردند.

پوتین و ماکرون همچنین در خصوص گام های آینده که گروه مینسک می تواند برای تنش زدایی در منطقه بردارد، تبادل نظر نموده و تأکید کردند که هیچ جایگزینی برای حل و فصل دیپلماتیک بحران در این منطقه وجود ندارد.

مقامات مسکو و پاریس همچنین از طرف های درگیر در این مناقشه خواستند تا هرچه سریع تر عملیات های خصمانه را به طور کامل متوقف نموده و علاوه بر تنش زدایی، خویشتن داری نمایند.

گفتنی است که روز یکشنبه شرایط در خط تماسی قره باغ میان باکو و ایروان رو به وخامت گرائید؛ در حالی که دو طرف یکدیگر را به انجام اقدامات تحریک آمیز در خط تماسی متهم می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1095

به "پوتین و ماکرون خواهان توقف فوری درگیریها در قره باغ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین و ماکرون خواهان توقف فوری درگیریها در قره باغ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید