کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، در گزارش های جدید منتشر شده در کدال چند نماد به افزایش قیمت اخیر خود اشاره نموده اند.

کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟

طبق گزارشی که دنیای اقتصاد منتشر نموده، شرکت نئوپان 22 بهمن با نماد چنوپا با انتشار اطلاعیه ای از اجرایی شدن افزایش قیمت محصولات تولیدی خبر داده است. این شرکت که در گروه صنعت محصولات چوبی واقع شده است اثر این رویداد را بر شرایط شرکت تعیین ننموده است. اما 19 محصول متفاوت نئوپان این شرکت 9 درصد افزایش خواهد یافت. در بخشی از این اطلاعیه آمده است با توجه به افزایش نرخ خرید مواد اولیه و نوسانات ارزی به تناسب قیمت تمام شده تولیدات محصول افزایش نرخ برابر مصوب هیات مدیره اجرایی شد.

شرکت رادیاتور ایران با نماد ختور دیگر شرکتی است که گزارش الف منتشر نموده است. موضوع گزارش این شرکت نیز به افزایش نرخ فروش محصول و خدمات مربوط می گردد. بر اساس پیوست های این گزارش چهار محصول این شرکت یعنی رادیاتور نوع 1 تا 4 افزایش قیمت داشته است. رادیاتور نوع 1، 2 و 4، 37 درصد افزایش یافته و رادیاتور نوع 3، 36 درصد افزایش قیمت داشته است. میانگین نرخ قدیم این چهار محصول برابر با یک میلیون و 176 هزار تومان بوده و حالا این میانگین به یک میلیون و 611 هزار تومان رسیده است.

این افزایش نرخ به فروش این چهار محصول، طرف قرارداد با شرکت تراکتور سازی تبریز است و مدیران رادیاتور ایران با انتشار فاکتور این قرارداد افزایش قیمت ها را اعلام نموده اند. این چهار محصول در سال اقتصادی گذشته 20 میلیارد تومان از مبلغ فروش این شرکت را به خود اختصاص داده و مبلغ فروش این چهار محصول به کل درآمد شرکت در سال گذشته برابر با 6 درصد بوده است.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1188

به "کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام نمادهای بورس افزایش قیمت داشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید