14 درصد متقاضیان در کاشمر تسهیلات مرتبط با کرونا را دریافت نموده اند

به گزارش نامیت، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: تا کنون به 14 درصد از پرونده هایی که برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک رفته اند، تسهیلات پرداخت شده است.

14 درصد متقاضیان در کاشمر تسهیلات مرتبط با کرونا را دریافت نموده اند

مسلم ساقی روز چهارشنبه 22 مرداد ماه، در جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان کاشمر اظهار کرد: کرونا واقعیتی است که تمام کشور را درگیر کرده و باید با آن زندگی کرد. ضرورت دارد بیشتر از همه، کارکنان بانکی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. در واقع هر نیروی اداری و دولتی باید یک سفیر سلامت باشد.

فرماندار شهرستان کاشمر تاکید نمود: در محیط بانک ها ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی باید با جدیت پیگیری و رعایت گردد. همچنین بانک ها موظف هستند در سامانه سلامت ثبت و کد سلامت دریافت کنند.

وی با بیان اینکه هر شعبه باید یک باجه برای دریافت وجه نقد داشته باشد، اضافه کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، 1100 نفر با اشتغال 1726 نفر به مبلغ 17 میلیارد و 360 میلیون تومان در این سامانه ثبت نام داشته اند.

ساقی بیان کرد: تا به امروز موسسه های زیرمجموعه آموزش وپرورش، موسسه ها و افراد زیرمجموعه ادارات کل راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت بیشترین درخواست دریافت تسهیلات مربوط به کرونا را داشته اند.

وی عنوان نمود: بانک صادرات با پرداخت 634 میلیون تومان رتبه اول پرداخت تسهیلات و بانک سینا بیشترین درصد پرداخت اعتبارات مصوب را نسبت به سایر بانک ها داراست.

ساقی با اشاره به اینکه باید با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و شعب بانک ها موانع و مسائل احتاقتصادی در بخش تسهیلات کرونا رفع گردد، ادامه داد: پس از بسته شدن سامانه تسهیلات کرونایی، هیچ صنفی نباید اداعای بی اطلاعی نسبت به وجود چنین تسهیلاتی کند. بنابراین دستگاه های اجرایی باید اطلاع رسانی کامل و جامع در این زمینه را در جامعه مخاطب خود داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی بانک های شهرستان کاشمر اظهار کرد: بهترین سرمایه ما اعتماد است و هر چقدر مردم اعتماد بیشتری داشته باشند، قطعا در حوزه اقتصاد پیروز تر خواهیم بود.

وی در همین خصوص تاکید نمود: از هر کاری که منجر به کاهش سطح عمومی اعتماد مردم گردد، باید پرهیز کرد.

در این جلسه دبیر شورای هماهنگی بانک های شهرستان، مدیران بانک ها به بیان گزارش پرداختند، همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در مورد آخرین شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بانک ها و موسسات اقتصادی شهرستان را بیان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1091

به "14 درصد متقاضیان در کاشمر تسهیلات مرتبط با کرونا را دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 درصد متقاضیان در کاشمر تسهیلات مرتبط با کرونا را دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید