امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 1402

به گزارش نامیت، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتها مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1402 در ساعت 24 امروز دوشنبه 6 شهریور ماه اطلاع داد.

امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 1402

به گزارش مهر، علیرضا کریمیان اضافه کرد: انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از 31 مرداد ماه شروع شده و پس از تمدید تا 6 شهریور ماه ادامه دارد.

وی گفت: تا به امروز بیش از 465 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام نموده اند. سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضروری است در اسرع وقت به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

کریمیان با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و به خصوص دو اطلاعیه صادر شده در خصوص اصلاحات دفترچه های انتخاب رشته، گفت: به داوطلبان توصیه می گردد به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی به نشانی https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10753 بهره برداری نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته های انتخابی، شماره 15 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می نمایند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته نموده اند در صورت تمایل در فرصت به جامانده می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2213

به "امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید