این حلقه بر همه سلطه خواهد داشت؟ ، افشای یک تکنولوژی تازه!

به گزارش نامیت، اطلاعاتی افشا شده است که نشان می دهد احتمالا سامسونگ یک حلقه همه کاره عرضه خواهد نمود.

این حلقه بر همه سلطه خواهد داشت؟ ، افشای یک تکنولوژی تازه!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت LaptopMag، ظاهرا افراد علاقه مند به جستجوی علائم تجاری نو پرداخته اند و به اطلاعاتی از یک فناوری تازه رسیده اند. آن ها یک برنامه علامت تجاری به شماره 4020230032679 پیدا کردند که به محصولات آینده سامسونگ گلکسی مرتبط است. سامسونگ علائم تجاری حلقه ای را اول در سال 2015 ثبت نموده است، سپس مجددا در سال های 2021 و 2022 در همین زمینه پتنت هایی ثبت نموده است. نام علامت تجاری این حلقه ها حلقه زنبق، حلقه سه گانه و حلقه بیضی بوده است.

پتنت سامسونگ طیف وسیعی از فناوری ها را پوشش می دهد که به گلکسی رینگ (Galaxy Ring) اجازه می دهد به بسیاری از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها و عینک های AR/VR متصل گردد.

اپل یک پتنت انگشتر هوشمند را در اکتبر سال 2015 ثبت کرد، اما ما تا به امروز شاهد ورود آن به بازار نبوده ایم. اولین ثبت اختراع حلقه سامسونگ اندکی پس از آن در دسامبر 2015 منتشر شد، اما به نظر می رسد که با سامسونگ کوشش هایش در هشت سال گذشته ممکن است اپل را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

  • فرانسه فروش آیفون 12 را ممنوع نمود | اپل باید جوابگو باشد

با معرفی آیفون 15، رویداد سرفیس مایکروسافت و رونمایی وان پلاس اوپن OnePlus Open در اواخر سپتامبر و در نهایت عرضه پیکسل در اوایل اکتبر، شاهد جنون افشاگری فناوری در پاییز 2023 خواهیم بود. سال 2024 می تواند با بعضی دستگاه های نو شروع گردد که جریان را عوض خواهند کرد.

ویژن پرو 3500 دلاری اپل قرار است وارد بازار گردد، و اکنون می توانیم گلکسی رینگ را به معرفی گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ اضافه کنیم و وان پلاس 12 را هم نباید از یاد برد. سال 2024 می تواند سالی پر از نوآوری باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2219

به "این حلقه بر همه سلطه خواهد داشت؟ ، افشای یک تکنولوژی تازه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این حلقه بر همه سلطه خواهد داشت؟ ، افشای یک تکنولوژی تازه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید