برنامه ای با مرور خاطرات 3 منوچهر بزرگ صدا!

به گزارش نامیت، منوچهر والی زاده با حضور در برنامه پرنیان صدا، خاطرات گذشته را مرور خواهد نمود. بعلاوه در این برنامه قطعه ای ریتمیک و نوستالژیک با صدای منوچهر نوذری و منوچهر آذری پخش خواهد شد.

برنامه ای با مرور خاطرات 3 منوچهر بزرگ صدا!

به گزارش خبرنگاران، سعید توکل ـ تهیه کننده برنامه تلویزیون پرنیان صدا ـ گفت: منوچهر والی زاده هنرمند توانای کشور مهمان این هفته برنامه پرنیان صدا است که خاطرات گذشته را با حضور ایشان مرور می کنیم.

وی ادامه داد: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) برنامه هایی از جمله بحر طویل میلادی امیرحسین مدرس، دکلمه مهدی سهیلی شاعر قدیمی، آواز محمد گلریز و نمایشنامه ترسیم میلاد حضرت محمد با بازی خانم ها مهین دیهیم و توران مهرزاد با صدا و تصویر این هنرمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

توکل اضافه کرد: از دیگر بخش های قسمت سوم مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا پخش آرشیو قدیمی و قطعه ریتمیک صرفه جویی آب با اجرای منوچهر نوذری، منوچهر آذری و مهدی کاشانیان خواهد بود و بعلاوه خاطرات جشن تبسم به تصویر کشیده می گردد.

وی گفت: در این قسمت بعلاوه چند لطیفه انتخابی از رادیو داریم که با اجرای مرتضی احمدی، غلامحسن بهمن یار، عزت الله مقبلی و علی تابش به نمایش درمی آید.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی پرنیان صدا بعلاوه یادآور شد: مسابقه شماره 3 صدای ماندگار نیز برگزار و برنده های هفته قبل معرفی خواهند شد.

مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا هر هفته آدینه ها ساعت 20 از شبکه 5 سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1812

به "برنامه ای با مرور خاطرات 3 منوچهر بزرگ صدا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای با مرور خاطرات 3 منوچهر بزرگ صدا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید