بهترین کشورها برای زندگی

به گزارش نامیت، در هر زمانی افراد در پی نقاطی می گردند که زندگی در آن بسیار راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای باشد، اما این مکان راحت برای هر کسی معنی متفاوتی دارد. در این مقاله بهترین کشورها برای زندگی را معرفی می کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

بهترین کشورها برای زندگی

بهترین کشورها برای زندگی کدامند؟

معمولاً هر کشوری از یک نظر برای زندگی مناسب می باشد و فردی که در پی کشوری مناسب می شود باید این شرایط را در نظر بگیرد. اما کشورهایی هستند که از چند نظر برای زندگی مناسب اند و به همین دلیل در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار می گیرند و باید گفت کشورهایی که در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار می گیرند ممکن است از نظر تحصیلی، سیاسی، اقتصادی، کاری و یا سایر نظرها بسیار خوب باشند. حال ما به توضیح در مورد بعضی از این کشورها می پردازیم.

1. کشور پرتغال

کشور پرتغال یکی از کشورهای قاره اروپا می باشد که دارای آب و هوای خوبی است و به همین منظور در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. کشور پرتغال دارای مردمی بسیار مهمان نواز و مهربان می باشد که با مسافران و گردشگران بسیار صمیمی رفتار می کنند. یکی از کشورهایی که دارای ثبات خوبی در زمینه سیاست است کشور پرتغال می باشد. در کشور پرتغال در مقایسه با دیگر کشورهای قاره اروپا هزینه های زندگی بسیار کم می باشد.

2. کشور شیلی

کشور شیلی یکی از کشورهای قاره آمریکا می باشد که به دلیل داشتن زیبایی های طبیعی بسیار، آب و هوای عالی و سیستم حمل و نقل بسیار عالی و کارآمد در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. کشور شیلی دارای 4 نوع آب و هوای مختلف می باشد که خود باعث به وجود آمدن شیوه های تازه زندگی می شود. همچنین گفته می شود که کشور شیلی به عنوان بهترین مکان برای افراد بازنشسته و زندگی آن ها می باشد.

3. کشور ژاپن

کشور ژاپن یکی از کشورهای قاره آسیا است که به دلیل داشتن آزادی مذهب، خدمات بهداشتی و درمانی بسیار عالی و امید به زندگی در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. در کشور ژاپن معمولاً کمتر دیده می شود کسی به دلیل بیماری بمیرد و به همین دلیل بیماری خطر جدی برای دولت این کشور نمی باشد. در کشور ژاپن معمولاً شغل ها بر اساس مدرک و لیاقت افراد به آن ها داده می شود، به طور مثال آن ها به رفتگران خود مهندس های بهداشت می گویند و حقوق بالایی برای آن ها در نظر می گیرند. کشور ژاپن یکی از کشورهای پایبند به قانون است و از نظر امنیت رتبه هشتم را در جهان به خود اختصاص داده است. ژاپن معمولاً در زمینه های کشف و اختراع مردم جهان را شگفت زده می کند.

4. کشور ایتالیا

کشور ایتالیا یکی از کشورهای قاره اروپا می باشد که به دلیل داشتن فرهنگی بسیار کهن و قدیمی در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. کشور ایتالیا دارای رستوران ها، آثار هنری، آثار تاریخی و موزه هایی می باشد که مشهوریت و معروفیت جهانی دارند. مردم کشور ایتالیا یکی از معدود مردمی هستند که روابط خانوادگی بسیار نزدیکی با هم دارند و همچنین بسیار علاقه مند به موسیقی و هنر هستند.

5. کشور آمریکا

کشور آمریکا یکی از کشورهای قاره آمریکا می باشد که به دلیل داشتن راحتی و رفاه بسیار عالی در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که آزادی بیان در آن وجود دارد و مردم این کشور می توانند به راحتی در مورد عقاید و مسائل خود صحبت کنند و حتی اجازه آن را دارند که از مسئولان انتقاد کنند. مردم کشور آمریکا مردمی بسیار آرام و مهربان هستند که در برابر حوادث بسیار خطرناک می ایستند و همچنین این مردم بسیار خلاق و با سلیقه می باشند. در کشور آمریکا تنوع نژادی بسیار زیاد می باشد به طوری که هر کسی می تواند به راحتی در این کشور زندگی کند.

6. کشور فرانسه

کشور فرانسه یکی از کشورهای قاره اروپا می باشد که به دلیل داشتن سطح بهداشت و درمان بسیار بالا در فهرست بهترین کشورها برای زندگی قرار گرفته است. مردم کشور فرانسه دارای سبک زندگی بسیار معروفی در سطح جهان می باشند به طوری که هیچ شباهتی با دیگر کشورهای جهان ندارد. کشور فرانسه دارای بیشترین جمعیت مسلمان در قاره اروپا می باشد. فرانسه توانسته 5 سال متوالی از سوی مجله زندگی به عنوان بهترین کشور برای زندگی در جهان انتخاب شود. این کشور علاوه بر داشتن سطح درمانی بالا دارای قطارهای سریع السیر، سواحل بسیار زیبا، غذاهای لذیذ، پیست های اسکی بی نظیر و مهم تر از همه دارای آب و هوای همیشه مناسب می باشد. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1822

به "بهترین کشورها برای زندگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کشورها برای زندگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید