تاج محل را در خانه هنرمندان ببینید

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، اکران خصوصی تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی یکشنبه یکم آبان ماه از ساعت 18 تا 19:30 با حضور کارگردان و عوامل فیلم در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

تاج محل را در خانه هنرمندان ببینید

جهت دریافت خدمات آلاچیق دو طبقه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

همچنین بعد از اکران، جلسه نقد و آنالیز فیلم نیز با حضور دانش اقباشاوی کارگردان، علی مردانه و شهلا پرویز مرادی بازیگران فیلم و شاهین امین به عنوان منتقد برگزار می گردد.

در این فیلم بازیگرانی همچون جهانگیر میرشکاری، عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویزمرادی، پریوش نظریه، علی مردانه، تیما امیری به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده فیلمنامه: دانش اقباشاوی و کریم نیکونظر، مدیر فراوری: مسعود فیروزه، هماهنگی فراوری: محمدرضا ملک محمدی، تصویربردار: سعید براتی، صدابردار: جهانگیر میرشکاری، صداگذار: بهمن اردلان، تدوین: محمود یارمحمدلو، طراح صحنه: علیرضا آرایش، عکس: مریم تخت کشیان، روابط عمومی: مریم قربانی نیا.

در خلاصه داستان تاج محل آمده است: حسین مرادی، کارگر 60 ساله آبادانی، بارها مجبور بوده تعدادی از همکارانش در شرکت کشتی سازی را بنابر خواست کارفرما اخراج کند. ولی این بار تصمیم گرفته که با قرعه کشی، بختی برای بعضی از کارگرها قائل گردد. در این میان یکی از کارگرها به اخراج خود اعتراض می نماید و با حسین گلاویز می گردد.

این فیلم که با مشارکت سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری ساخته شده است، برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (1391) به نمایش در آمد و پس از آن در سی و سومین جشنواره کمبریج (1392)، سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال (1392)، پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان - اروند (1393) و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر (1394) نیز اکران و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

اکران تاج محل از ابتدای مهرماه در گروه هنر و تجربه شروع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 745

به "تاج محل را در خانه هنرمندان ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج محل را در خانه هنرمندان ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید