تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو به علت ساخت وساز غیرقانونی!

به گزارش نامیت، بخشی از یکی از چندین ملک ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به علت عدم رعایت حریم مشخص شده از سوی مقامات محلی تخریب می گردد.

تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو به علت ساخت وساز غیرقانونی!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کریستیانو رونالدو به دستور مقامات اجرایی یکی از منطقه ها حومه شهر لیسبون مجبور به تخریب بخشی از یکی از خانه های خود در پرتغال شد، چرا که خارج از محدوده ای که مجوز گرفته بود اقدام به ساخت نموده بود.

رونالدو کنار پنت هاوس 2.3میلیون پوندی اش در حاشیه یک رودخانه در منطقه ای نزدیک به شهر لیسبون به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت یک زمین تنیس و یک کلبه نموده بود که غیرمجاز بود و حالا مجبور شده است که آنها را تخریب کند، این در حالی است که ستاره 36ساله منچستریونایتد ماه گذشته نیز به خاطر ساخت یک سازه آلاچیق گونه در پنت هاوس خود در شهر لیسبون نیز به دردسر افتاد و با شکایت شهرداری منطقه روبرو شد.

طبق گفته مانوئل تیبو رئیس شورای محلی که دومین تخلف رونالدو در آن به وقوع پیوسته است، بازیکن سابق تیم های یوونتوس و رئال مادرید ضمن پذیرفتن تخلفش قبول نموده است که با بولدوزر زمین تنیس و سازه جانبی آن را که در زمینی با مساحت 1370 مترمربع ساخته شده است تخریب کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1805

به "تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو به علت ساخت وساز غیرقانونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو به علت ساخت وساز غیرقانونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید