شرح وزارت ارتباطات درباره دلیل اختلال پیغام رسان های داخلی

به گزارش نامیت، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره اختلال پیش آمده در عملکرد پیغام رسان های داخلی گفت: از نظر ما بعضی مشکل ها حل شده اما اتصال پیغام رسان ها ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان احتیاج داشته باشد که بلافاصله بعد از حل مشکل، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شرح وزارت ارتباطات درباره دلیل اختلال پیغام رسان های داخلی

به گزارش ایسنا، محمد احسان خرامید- مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت وگوی تلویزیونی درباره اختلال رخ در بعضی پیغام رسان های داخلی اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از هموطنان به علت مشکل پیش آمده این اختلال به علت مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنتر های شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بلافاصله همکاران ما در کوشش بودند و مشکل برق رسانی حل شد. درکوششیم که فرایند فنی که بعد از حل شدن برق را طی می نماید مرتفع گردد و ادامه خدمت رسانی به وسیله پیغام رسان های داخلی را داشته باشیم.

خرامید درباره گستردگی این اختلال گفت: این اختلال در حد یکی از مراکز ماست و اینگونه نیست که مشکل سراسری باشد و الحمدالله مشکل حل شده است. دوستانی که فنی هستند می دانند بعد از اینکه سیستم برق وصل می گردد و رخ داده مرتفع می گردد ، لحظاتی طول می کشد تا ادامه خدمت رسانی مانند گذشته انجام گردد. همکاران ما در کوشش اند این مشکل حل گردد و مردم بتوانند از آن استفاده نمایند.

او تاکید نمود: درحال حاضر از نظر ما بعضی مشکل ها حل شده اما چیزی که مردم باید در گوشی های خود یعنی اتصال پیغام رسان ها را ببینند ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان احتیاج داشته باشد اما بلافاصله به محض اینکه مشکل رفع گردد ما اطلاع رسانی خواهیم کرد، مشکل فنی مسئله ای نیست که از قبل اطلاع دهد بلکه یک دفعه ایجاد میگردد و ما وظیفه خود می دانیم به محض اینکه اطلاعات تازه کسب کنیم اطلاع رسانی و شفاف سازی گردد.

بعلاوه شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اظهار داشت: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن بعضی از پیغام رسان ها به صورت موقت گشت که این قطعی برق رفع شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2167

به "شرح وزارت ارتباطات درباره دلیل اختلال پیغام رسان های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزارت ارتباطات درباره دلیل اختلال پیغام رسان های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید