جدیدترین دکور پشت تلویزیون

به گزارش نامیت، یکی از قسمت هایی که برای دکوراسیون منزل باید به آن توجه کرد، دیواری است که در پشت تلویزیون قرار گرفته و معمولا دیزاینی متفاوت دارد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

در روش های نوین دکوراسیون منزل دیگر خبری از رنگ های ساده و شبیه به هم روی تمام دیوارهای اتاق یک ساختمان نیست. معمولا برای قسمت های مختلف رنگ و طرحی متفاوت در نظر گرفته می گردد. در این مطلب می خواهیم به معرفی نوترین دکور پشت تلویزیون پرداخته و ایده هایی را برای زیباتر شدن این بخش از منزلتان به شما ارائه دهیم.

طرح های پیشنهادی برای انواع دکور تلویزیون روی دیوار

با یک جستجوی ساده در اینترنت انواع دکور تلویزیون دیواری نو را خواهید دید که می توانید آنها را برای منزل خود انتخاب کنید. ما هم در اینجا به معرفی چند دکور مجذوب نماینده خواهیم پرداخت:

دکوراسیون پشت تلویزیون با استفاده از شلف دیوار

یکی از زیباترین دکورهای پشت تلویزیون، استفاده از شلف دیواری است. معمولا روی این قفسه ها وسایل مختلفی قرار می گیرد تا تماشاگران بتوانند برای استراحت دادن به چشمانشان به آن نگاه نمایند. البته بهتر است این دکور را زیاد شلوغ ننموده و تنها به قرار دادن چند تابلو و یک یا چند عدد گلدان بسنده کنید.

نوترین دکور پشت تلویزیون با استفاده از شومینه

در بعضی از دکوراسیون ها، شومینه دقیقا زیر تلویزیون قرار می گیرد. اگر چه این دکوراسیون را ممکن است در خانه های کمی ببینید اما برای خانه هایی که دیوارهای زیادی برای قرار دادن شومینه و تلویزیون به صورت جداگانه ندارند، این برترین انتخاب است.

دکور تلویزیون دیواری نو با سایز بزرگ

گاهی تماشا فیلم و سریال در صفحات بزرگ تلویزیون مجذوب نماینده تر است. اگر شما هم در منزلتان تلویزیون بزرگی دارید، بهتر است تصمیمی را برای تزئین دیواره پشتی آن نگیرید. دکوراسیون پشت تلویزیون در این حالت بهتر است ساده باشد و تنها می توانید با استفاده از دکورهای مینیمال آن را تزئین کنید.

دکور میز تلویزیون دیواری با مبلمان

یک دکور تلویزیون ساده و شیک دیگر در میان مدل های پیشنهادی، دیوار ساده در پشت تلویزیون و قرار دادن مبلمان رنگی در کنار آن است. با وجود ساده بودن دکور تلویزیون روی دیوار، استفاده از مبلمان می تواند روح تازه ای را به فضای منزل شما ببخشد.

دکور میز تلویزیون دیواری با سنگ

استفاده از سنگ و تم آنتیک نیز می تواند انتخاب خوبی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون باشد. البه این طرح بیشتر برای خانه هایی است که متراژ بزرگی دارند و تنها بخش کوچکی از دیوار باید با این قطعات پوشش داده شوند. استفاده از سنگ باعث می گردد تا خانه کوجکتر به نظر برسد.

نوترین دکور پشت تلویزیون دیواری با کاغذ دیوار

یکی از راه های ساده برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون، استفاده از طرح های مخلتف کاغذ دیواری است. این روش هزینه زیادی را برای شما در پی ندارد و با وجود طرح های متنوع و مختلفی که در بازار موجود است، می توانید برترین ترکیب را برای منزل خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این دیوار باید با طرح دیوارهای کناری فرق کند.

نوترین دکور تلویزیون با گچ

این روش از ایده دکوراسیون های کلاسیک و نئوکلاسیک گرفته شده است. با استفاده از نوترین دکور تلویزیون با گچ می توانید قاب بندی را برای تلویزیون خود ایجاد کنید. استفاده از کاغذ دیواری با رنگ های خنثی در میانه قاب ایجاد شده، ظاهر آن را زیباتر خواهد نمود.

نوترین دکور تلویزیون با چوب

اگر می خواهید فضای گرمی را در محیط منزل خود ایجاد کنید و به عناصر طبیعی علاقه دارید، می تواند از چوب برای تزئین پشت دیوار تلویزیون بهره ببرید. اگر دیوار اتاق شما، مکانی برای نصب تلویزیون نداشته باشد، می توانید با استفاده از یک تخته چوبی مخصوص، آن را ایجاد کنید.

نوترین دکور تلویزیون دیواری با استفاده از گیاهان

یکی از مدل های مجذوب نماینده و متفاوت برای دکور تلویزیون ال ای دی روی دیوار، استفاده از گل و گیاه است. شما می توانید چند گلدان را جلوی دیوار پشتی تلویزیون خود قرار دهید. بعلاوه با استفاده از گل های رونده روی دیوار را تزئین کنید. اگر این روش تزئین را انتخاب می کنید، بهتر است دیوار رنگ تیره داشته باشد.

نوترین دکور پشت تلویزیون با کناف

استفاده از کناف ها نیز ایده مجذوب نمایندهی برای دکوراسیونی پشت قاب تلویزیون ال ای دی هستند. شما می توانید از طرح های منحنی و پر پیج و خم، ساده، هندسی، متفارتن و غیر متقاون و … با توجه به سبک دکوراسیون دیگر قسمت های منزلتان بهره ببرید. حتی می توان با استفاده از کناف دیوار پشت تلویزیون را قفسه بندی کرد.

دکور تلویزیون ساده و شیک با استفاده از قاب عکس

اگر زیاد تلویزیون نمی بینید و صرفا آن را برای تکمیل وسایل منزل خود خریداری نموده اید، بهتر است مدل هایی با سایز کوچکتر را انتخاب کنید. به جای آن در اطراف تلویزیون تعداد کوچکی تابلو را جای دهید تا زیبایی اش را چند برابر کند. این مدل از دکوراسیون برای کسانی که به دکوراسیون های هنری علاقه دارن، انتخاب خوبی است.

انتخاب رنگ تیره تر برای دیوار تلویزیون

روش دیگر تزئین دیوار پشت تلویزیون، استفاده از رنگی با تناژ تیره تر نسبت به سایر دیوارهاست. بعلاوه می توانید با استفاده از طرح برچسب هایی که روی این قسمت از دیوار چسبانده می گردد، آن را کمی متفاوت تر از دیگر نقاط منزل خود کنید.

چند نکته مهم برای نوترین دکور پشت تلویزیون

  • قبل از دکور دیوار مخصوص تلویزیون باید در پی فضایی مناسب برای قرار دادن آن بگردید. برترین جا هم دیواری است که نورهای مزاحم و بعلاوه نور خورشید به صفحه نمایش تلویزیون تابیده نگردد. در غیر اینصورت کیفیت تصویر آن را کم خواهد نمود.
  • اگر می خواهید از طرحی متفاوت برای دیوار پشتی تلویزیون خود بهره ببرید، بهتر است استفاده از سطوح بازتاب نماینده را فراموش کنید.
  • سعی کنید طراحی دکور پشت تلویزیون را طوری انتخاب کنید که علاوه بر انرژی بالایی که به شما می دهد، هارمونی خوبی را هم با دیگر اجزای دکوراسیون فضای داخلی منزلتان داشته باشد.

کلام آخر…

در این مطلب به شما چند نمونه از انواع دکور تلویزیون روی دیوار را معرفی کردیم و در خصوص هر کدام اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم مطمئنا بعضی از این مدل ها برایتان مناسب نیست و برای اجرایشان نیازمند آنالیز دقیق دیگر قسمت های دکوراسیون منزلتان هستید. اما شاید دانستن این اطلاعات بتوانید ایده ای نو را در ذهنتان بیدار کند. اگر شما هم از روشی متفاوت برای دکور جای تلویزیون خود استفاده می کنید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2189

به "جدیدترین دکور پشت تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین دکور پشت تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید