جریمه و محرومیت مدیران باشگاه یوونتوس و میلان به خاطر پرخاش به داور

به گزارش نامیت، مدیران دو باشگاه یوونتوس و میلان به خاطر رفتاری که به داوران بازی های اخیر این دو تیم داشتند، مجازات شدند.

جریمه و محرومیت مدیران باشگاه یوونتوس و میلان به خاطر پرخاش به داور

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا از جریمه نقدی 15 هزار یورویی برای فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به دلیل رفتار نامناسب وی با داور بازی یکشنبه شب بانوی پیر مقابل هلاس ورونا در هفته پنجم سری A اطلاع داد.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا پاراتیچی بین دو نیمه بازی یوونتوس و هلاس ورونا در رختکن، با لحنی تهدید آمیز صحبت و به شیوه ای غیرمحترمانه از داور انتقاد نموده است.

در همین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا سیمونه رپوسی مدیر باشگاه میلان را به دلیل پرخاش و اعتراض شدید به داور بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال میلان و رم در استادیوم سن سیرو، یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

لوکا سیگارینی هافبک کروتونه و دومنیکو براردی مهاجم ساسولو نیز به ترتیب به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم در بازی مقابل کالیاری و اعتراض به داور، یک جلسه محروم و 1500 یورو جریمه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1159

به "جریمه و محرومیت مدیران باشگاه یوونتوس و میلان به خاطر پرخاش به داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه و محرومیت مدیران باشگاه یوونتوس و میلان به خاطر پرخاش به داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید