حمله لیورپولی ها به اتوبوس منچسترسیتی

به گزارش نامیت، در سرانجام بازی شب گذشته تیم های لیورپول و منچسترسیتی؛ خارج از استادیوم آنفیلد به اتوبوس تیم میهمان حمله شد.

حمله لیورپولی ها به اتوبوس منچسترسیتی

در آخرین و حساس ترین ملاقات از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم های فوتبال لیورپول و منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند که در خاتمه این سرخپوشان مرسی ساید بودند که پیروز شدند به لطف تک گل دقیقه 76 محمئد صلاح با نتیجه یک بر صفر میهمانش را شکست دهد.

باشگاه منچسترستی امروز بیان کرد که پس از خاتمه بازی شب گذشته، اتوبوس این باشگاه که حامل پپ گواردیولا و شاگردانش بوده، خارج از استادیوم آنفیلد مورد حمله طرفداران لیورپول قرار گرفته است. در تصاویر منتشر شده، شیشه جلوی اتوبوس من سیتی در نتیجه پرتاب اشیایی از سوی طرفداران تیم میزبان شکسته است.

این سومین باری است که به اتوبوس منچسترسیتی حمله می گردد. اولین بار در سال 2014 پس از اینکه لیورپول با نتیجه 3 بر 2 من سیتی را شکست داد، طرفداران این تیم بیرون استادیوم آنفیلد با پرتالب سنگ، بطری و موشک های دستی خساراتی به اتوبوس منچسترسیتی زدند.

چهار سال بعد، یعنی در سال 2018، لیوریول از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به علت حمله طرفدارانش به اتوبوس منچسترسیتی پس از تقابل دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرنانان اروپا، جریمه شد.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس، تیم فوتبال لیورپول انگلیس، لیگ برتر فوتبال انگلیس، پپ گواردیولا، یورگن کلوپ.

در حال حاضر شاگردان پپ گواردیولا با 23 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند و تیم تحت راهنمایی یورگن کلوپ هم با 13 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2082

به "حمله لیورپولی ها به اتوبوس منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله لیورپولی ها به اتوبوس منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید