خبرنگاران خودروهای توقیف شده در زنجان ترخیص می شوند

به گزارش نامیت، زنجان - خبرنگاران - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی خودروهای توقیف شده با خلافی بالای 10 میلیون ریال پس از تقسیط جریمه از طریق دفاتر پلیس 10+ شهر زنجان ترخیص خواهد شد.

خبرنگاران خودروهای توقیف شده در زنجان ترخیص می شوند

سرهنگ محمدحسن خلجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در کشور طبق تمهیدات اتخاذ شده در هفته نیروی انتظامی خودروهایی که خلافی آنها بالای 10 میلیون ریال بوده و در پارکینگ توقیف شده مالک یا کننده قانونی آنها پس از مراجعه به پلیس راهور و انجام تقسط جرایم جهت ترخیص به دفاتر پلیس به علاوه 10 معرفی خواهند شد.

وی اضافه نمود: بر این مبنا صاحبان خودروهای توقیف شده واجد شرایط می توانند در طی هفته ناجا با مراجعه به پلیس راهور و پس از تقسیط خلافی ها ورفع شکایت، نسبت به ترخیص خودروری خود اقدام کنند.

این مسؤول ادامه داد: امکان ترخیص خودروهای توقیف شده از طریق این دفاتر در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در شهر زنجان نیز فراهم شده تا سطح دسترسی مراجعین به دریافت خدمات، سهل تر شود.

خلجی اضافه نمود: ارایه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، شناسنامه خودرو و کارت ملی از سوی صاحبان وسایط نقلیه به منظور ترخیص خودروهای توقیف شده، الزامی است که در غیر این صورت از مراجعه به این دفاتر خودداری شود.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به نامگذاری شعار هفته نیروی نتظامی با عنوان همه باهم برای امنیت و سلامت گفت: با توجه شریط کرونایی حاکم امکان برگزاری برنامه های های متعدد پلیس راهور در هفته نیروی انتظامی وجود ندارد.

این مسؤول ادامه داد: بر این اساس طی این هفته همایش موتورسواران قانونمند بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گفته خلجی تلاش می شود طی این هفته آگاهسازی و هشدارهای ترافیکی و مطالب دیگر از طریق فضای مجازی برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

27 مهر تا 2 آبان امسال هفته نیروی انتظامی در کشور نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1185

به "خبرنگاران خودروهای توقیف شده در زنجان ترخیص می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خودروهای توقیف شده در زنجان ترخیص می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید