خرس پدینگتون راهش را بدون کارگردان اصلی ادامه می دهد

به گزارش نامیت، در حالی که دو سوم از آثاری که توسط پل کینگ کارگردانی شده درباره خرس هاست، وی خاطرنشان کرد روی جایگاه کارگردانی قسمت سوم فیلم خرس پدینگتون نمی نشیند.

خرس پدینگتون راهش را بدون کارگردان اصلی ادامه می دهد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از سینما بلند، پل کینگ که دو فیلم اول از سری فیلم های خرس پدینگتون را کارگردانی نموده گفت اگرچه کارگردانی قسمت سوم این فیلم را انجام نمی دهد، اما به معنی این نیست که از این مجموعه جدا خواهد شد.

ساخت قسمت سوم این فیلم که با تمرکز بر یک خرس کلاه بر سر عاشق مارمالاد است، هم اکنون در دست فراوری است.

در حالی که زمستان پیش اعلام شده بود قسمت سوم به کارگردانی پل کینگ کارگردان و نویسنده پدینگتون ساخته می گردد، حالا او اعلام نموده که چنین قصدی ندارد و او به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

وی از تجربه کارگردانی دو قسمت پیشین به عنوان یکی از عظیم ترین کار های زندگی اش یاد کرد و گفت وقت آن رسیده که بر پروژه های دیگر تمرکز کند و اجازه بدهد افراد دیگری مهر خود را بر این فیلم بزنند.

این فیلمساز بریتانیایی در مصاحبه ای گفته است: یک جایی دیگر باید دست برداری. شاید زمان آن رسیده که فرد دیگری کار را ادامه دهد. سعی می کنم فیلم سوم را نسازم، زیرا یک اشتباه خیلی خیلی عظیم خواهد بود.

کینگ علاوه بر ساخت پدینگتون در سال 2014 و پدینگتون 2 در سال 2017 فیلمنامه فیلم نخست را خودش نوشت و نویسنده فیلمنامه دوم در کنار سیمون فارنابی بود. وی از اینکه وقت زیادی را صرف کرد تا پدینگتون را راهی پرده های عظیم کند بسیار راضی است.

این کارگردان در مصاحبه با امپایر گفته است فیلمنامه قسمت سوم هم در حال نوشته شدن است و امکان دارد فیلم بعد از این هم ادامه پیدا کند.

هنوز روشن نیست چه کسی کارگردانی فیلم سوم را انجام خواهد داد.

وی تاکید نمود که قرار نیست پدینگتون در آخر بمیرد و قرار هم نیست در خاتمه با یک شیشه مارمالاد به آسمان برود.

این کارگردان به جز پدینگتون سازنده فیلم بانی و بال در سال 2009 بود و کارگردانی برنامه های تلویزیونی را نیز در کارنامه دارد.

سال 2018 اعلام شده بود وی در حال اقتباسی جدید از ویلی وانکا برای ساخت فیلمی جدید از این شخصیت داستانی کتاب رولد دال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1004

به "خرس پدینگتون راهش را بدون کارگردان اصلی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرس پدینگتون راهش را بدون کارگردان اصلی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید