خوزستان، توزیع کیسه زباله و بروشور حفظ محیط زیست در مبادی شهرستان شوشتر

به گزارش نامیت، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شوشتر گفت: کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با استقرار در مبادی ورودی و بعضی از اماکن گردشگری اقدام به توزیع کیسه زباله و بروشور در بین گردشگران کردند.

خوزستان، توزیع کیسه زباله و بروشور حفظ محیط زیست در مبادی شهرستان شوشتر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهروز نجاتی در گفت وگو با خبرنکار خبرنگاران در شوشتر از توزیع کیسه زباله و بروشور در روز طبیعت به گردشگران و میهمانان نوروزی اطلاع داد و گفت: کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شوشتر با استقرار در مبادی ورودی و بعضی از اماکن گردشگری اقدام به توزیع کیسه زباله و بروشور در بین گردشگران کردند.

وی اضافه نمود: 13 فروردین به نام روز طبیعت نامگذاری شده است بنابراین باید این موهبت الهی را مورد احترام قرار گیرد بنابراین برای حفظ این نعمت ارزشمند ضمن یک فرهنگ سازی غنی میان گردشگران با توزیع کیسه های زباله از شهروندان حاضر در مناطق گردشگری خواستیم که محیط پیرامون خود را تمیز نگه دارند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شوشتر گفت: در کنار توزیع کیسه های زباله توسط پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست این شهرستان اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی، سرکشی به پایگاه ها، اماکن گردشگری و دیدارها و آموزشهای چهره به چهره کردند.

وی توضیح داد: امیدواریم که گردشگران با تمیز نگه داشتن فضای سبز سهم خود را در وظیفه حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و اشاعه طرح بی زباله ایفا نمایند.

انتهای پبام، م

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 708

به "خوزستان، توزیع کیسه زباله و بروشور حفظ محیط زیست در مبادی شهرستان شوشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، توزیع کیسه زباله و بروشور حفظ محیط زیست در مبادی شهرستان شوشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید