رُز: یک بازی مهم بوندس لیگایی را بردیم، جنبه فیزیکی عملکردمان فوق العاده بود

به گزارش نامیت، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند از عملکرد شاگردانش مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ تمجید کرد.

رُز: یک بازی مهم بوندس لیگایی را بردیم، جنبه فیزیکی عملکردمان فوق العاده بود

به گزارش خبرنگاران، مارکو رُز که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان پیروز شدند بوروسیا مونشن گلادباخ را در استادیوم سیگنال ایدونا پارک با نتیجه 6 بر صفر در هم بکوبند، پس از این بازی گفت: از عملکردمان و نتیجه ای که کسب کردیم، خیلی راضی هستم. جنبه فیزیکی عملکرد ما در این ملاقات فوق العاده بود.

وی اضافه کرد: ما یک بار دیگر واکنش خوبی از خود نشان دادیم. یک بازی مهم بوندس لیگایی را بردیم و حالا باید واکنش خوبی به این برد نشان دهیم. بازیکنان مان می دانند که باید به کوشش خود ادامه دهند. ما باید دنبال راه چاره هایی باشیم که به عنوان یک تیم به کارمان ادامه دهیم و هدف گرا باشیم. برای رسیدن به این هدف همواره باید در انتها روز به یک اجماع مشترک برسیم، صرف نظر از اینکه ما چه کاری را برای زمان های خصوصی خود انتخاب می کنیم.

سرمربی دورتموند در انتها اظهار داشت: اگر ما کارهایی که ضروری است را هفته به هفته انجام دهیم، باشگاه، طرفداران و تیم می توانند پیروز باشند.

زردپوشان وستفالن با این برد 49 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه خود در رده دوم جدول رده بندی بوندس لیگا، فاصله 6 امتیازی شان با بایرن مونیخ صدرنشین را حفظ کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1951

به "رُز: یک بازی مهم بوندس لیگایی را بردیم، جنبه فیزیکی عملکردمان فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رُز: یک بازی مهم بوندس لیگایی را بردیم، جنبه فیزیکی عملکردمان فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید