رونمایی از لگوی رویداد بین المللیکرمانشاه 2020

به گزارش نامیت، لگوی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 با حضور جمعی از مسئولین استانی، امروز (پنج شنبه) رونمایی شد.

رونمایی از لگوی رویداد بین المللیکرمانشاه 2020

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، امید قادری مدیرکل میراث ف رهنگی، صنایع دستی و گردشگری درکرمانشاه نشست هم اندیشی با فعالین گردشگری استان و رونمایی از لگوی رویداد کرمانشاه 2020 که امروز (21 شهریور) برگزارشد، با بیان اینکه به منظور طراحی این لگو از مدت ها پیش فراخوانی میان هنرمندان گرافیک استان داده شد، عنوان نمود: پس از فراخوان تعداد زیادی طرح به اداره کل میراث فرهنگی استان رسید که در نهایت با آنالیز و بهره گیری از نظر کارشناسان این لگو انتخاب شد.

وی تاکید نمود: ممکن است بعضی از صاحب نظران نسبت به طرح این لگو نقدهای داشته باشند که ما همه این نقدها و نظریات را آنالیز می کنیم و در نهایت درصورت احتیاج اصلاحاتی را در لگو خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان رونمایی از این لگو را نقطه شروعی برای تبلیغات کرمانشاه 2020 دانست و گفت: با رونمایی از این لگو تبلیغات خود را برای رویداد بین المللی کرمانشاه 2020 شروع می کنیم.

به گفته این مسئول در حال حاضر تمام مقدمات لازم برای برگزاری کرمانشاه 2020 در استان درحال انجام است.

وی در ادامه بااشاره به اینکه در یک سال اخیر گردشگری کرمانشاه روندی رو به رشد را طی نموده، گفت: البته موانع و مشکلاتی نیز پیش روی توسعه گردشگری کرمانشاه در دو بخش استانی و ملی داریم که برای برطرف آن کوشش هایی درحال انجام است.

قادری با بیان اینکه مسئولان ارشد استان مقوله گردشگری را به عنوان یکی از اولویت های اول استان مورد توجه جدی قرار داده اند، اظهار کرد: توجهی که درحال حاضر به موضوع گردشگری در استان می گردد، تاکنون بی سابقه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اضافه نمود: این توجه باعث شده تا در بحث تکمیل زیرساخت ها، توسعه تاسیسات گردشگری، تسهیل در صدور مجوزها، برگزاری رویدادهای گردشگری و... اقدامات جدی انجام گیرد.

وی در ادامه به نزدیک بودن ایام اربعین و لزوم استفاده از این ظرفیت برای معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید نمود و گفت: در کوششیم تا از رویداد اربعین به عنوان یک رویداد گردشگری مذهبی بهره لازم را برای استان ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 403

به "رونمایی از لگوی رویداد بین المللیکرمانشاه 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لگوی رویداد بین المللیکرمانشاه 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید