رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات

به گزارش نامیت، فدراسیون جهانی فوتبال در آستانه جابجایی تابستانی، گزارش در خصوص جابجایی بین المللی سال 2020 ارائه نموده که در این بین نام پرسپولیس هم دیده می گردد. در این گزارش و در بخش بیشترین خروجی ها در قاره آسیا، پرسپولیس به علت خروج هشت بازیکن از این باشگاه، همراه با 10 تیم دیگر از جمله آدلاید یونایتد استرالیا، لوکوموتیو ازبکستان، اولسان هیوندای کره جنوبی و ... در صدر این فهرست قرار دارند.

رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات

پرسپولس در پنجره جابجایی سال 2020، بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، علی علیپور، آنتونی استوکس، محمد نادری، کریستین اوساگونا و محسن ربیع خواه را از دست داد و در عوض حدود 10 بازیکن را به خدمت گرفت.

همچنین طبق گزارش فیفا، بیشترین هزینه جابجایی در قاره آسیا توسط باشگاه الدحیل قطر صورت گرفته است که فصل گذشته بازیکنانی مانند ماریو مانژوکیچ و مهدی بن عطیه را در اختیار داشت و اخیرا علی کریمی را به خدمت گرفته است. در این فهرست 4 باشگاه از عربستان، 5 باشگاه از چین و یک باشگاه از قطر دیده می شوند.

از نکات جالب این گزارش می توان به بیشترین بازیکنان لژیونر اشاره نمود که برزیلی ها کماکان با انتقال بیش از 2000 بازیکن به کشور های مختلف دنیا صدرنشین هستند و بعد از این کشور نام آرژانتین دیده می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1373

به "رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد منفی پرسپولیس در نقل وانتقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید