تور قطر: عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد؛ افزایش 35 درصدی قیمت ها

به گزارش نامیت، علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران، با انتقاد از عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به علت آنکه نتوانسته اند مجور افزایش قیمت ها را دریافت نمایند احتیاج بازار را تامین نکرده همین موضوع باعث افزایش 35 درصدی قیمت روغن موتور شده است.

تور قطر: عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد؛ افزایش 35 درصدی قیمت ها

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش تسنیم، وی با اعلام اینکه نکته قابل توجه اینجاست کارخانجات فروش اجباری کالا ها را در کنار روغن موتور به مصرف نماینده اعلام می نمایند، اضافه نمود: به عنوان نمونه درصورت خرید روغن موتور باید یک ضدیخ یا واسکازین نیز خریداری گردد.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به اینکه فروش اجباری کالا ممنوع است و نباید از سوی واحد های تولیدی صورت گیرد، گفت: با کمبود عرضه روغن در بازار سوءاستفاده نمایندگان روغن های تقلبی را به وفور در بازار عرضه نموده و آن ها را با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسانند. استفاده از روغن های تقلبی و فاقد استاندارد آسیب های جدی را به خودرو ها وارد می نماید که مصرف نماینده به علت مقرون به صرفه بودن آن ها ترجیح به خرید این کالا ها دارد.

نیک آیین اضافه نمود: درحال حاضر بازار با روغن های تقلبی و فاقد استاندارد اشباع شده، از آن طرف تولیدنماینده نیز تمایلی به عرضه کافی ندارد. همین موضوع عاملی شده تا بازار به هم ریخته و هیچ مدیریتی در آن اعمال نگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2033

به "تور قطر: عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد؛ افزایش 35 درصدی قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد؛ افزایش 35 درصدی قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید