عکس ، زبان مسی بند آمد! ، ستاره آرژانتینی با یک پیغام ویژه شگفت زده شد!

به گزارش نامیت، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از رافائل نادال به خاطر این که او را شایسته دریافت جایزه برترین ورزشکار سال دنیا دانسته است تشکر کرد.

عکس ، زبان مسی بند آمد! ، ستاره آرژانتینی با یک پیغام ویژه شگفت زده شد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، درخشش مسی در جام دنیای 2022 قطر باعث شد که بسیاری از فوتبال دوستان او را تحسین نمایند و حتی لقب برترین بازیکن تاریخ فوتبال را به او بدهند.

  • مسی با آرژانتین ادامه می دهد؟ | پاسخ سرمربی آلبی سلسته به درخواست مهم طرفداران

به نظر می رسد که نادال که یکی از معروف ترین طرفداران رئال مادرید است نیز نظری مشابه دارد. او که اسطوره تاریخ ورزش تنیس به شمار میرود چند روز قبل مدعی شده بود که جایزه برترین ورزشکار سال دنیا باید به مسی تعلق بگیرد چون او شایستگی دریافتش را دارد.

مسی نیز با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این موضوع واکنش داد و از این تنیسور بزرگ به خاطر این که او را سزاوار این جایزه دانسته تشکر کرد.

این ستاره پاری سن ژرمن با بازنشر استوری نادال در صفحه اش نوشت: این که ورزشکاری به بزرگی تو چنین حرفی درباره من بزند باعث شده زبانم بند بیاید... بسیار از تو متشکرم رافا نادال. تو شایسته تمامی جام ها و افتخارات به خاطر سبک رقابتت هر بار که وارد زمین می شوی هستی. تو قهرمانی و ما هنوز رقابت های بسیاری در پیش داریم، نه؟

به جز مسی و نادال، ورزشکاران دیگری مانند کیلیان امباپه، مکس ورشتپن، آرماند دوپلانتیس و استفن کری جز نامزدهای دریافت جایزه لوریس برای برترین ورزشکار مرد سال هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2141

به "عکس ، زبان مسی بند آمد! ، ستاره آرژانتینی با یک پیغام ویژه شگفت زده شد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس ، زبان مسی بند آمد! ، ستاره آرژانتینی با یک پیغام ویژه شگفت زده شد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، زبان مسی بند آمد! ، ستاره آرژانتینی با یک پیغام ویژه شگفت زده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید